DSC_0030

Es formalitza aquesta col·laboració entre PRECSA i els departaments d’Administració d’Empreses i Formació i Orientació Laboral el dia 4 de novembre de 2009. Presideixen l’acte de signatura d’aquest conveni el director de l’Institut, Sr. Antonio Morales i el Sr. Sergio Fernández, tinent d’alcalde i regidor delegat de l’àrea d’Economia i Societat, en qualitat de vicepresident i conseller delegat de l’empresa municipal PRECSA.

Els eixos vertebradors d’aquest marc de col·laboració són, de manera resumida, el següents:

1. Pràctiques de qualitat per a l’alumnat de l’Institut.

2. Apropament al món de l’empresa i a les iniciatives emprenedores de la nostra Ciutat representades per PRECSA.

3. Col·laboració entre ambdues institucions.

4. Foment de la formació en les àrees econòmiques, jurídiques, administrativa,....

5. Implicació en la formació de l’alumnat de formació professional i del professorat dels departaments signants.

6. Obertura a possibles ampliacions a altres àrees educatives en un futur proper.

Agraïm a tothom la seva participació a l’acte.

DSC_0012

DSC_0023

DSC_0029

DSC_0031

DSC_0032

Estàs aquí:Inici > Noticies > Cicles Formatius > Administració > Signatura del Conveni de col·laboració entre l’empresa municipal PRECSA i l’IES-SEP Esteve Terradas.