Acord de col·laboració entre l'IES ESTEVE TERRADAS i Gesmática (GESGRAPH)

GESGRAPH01

El passat 3 de febrer, el Departament d'arts gràfiques, i l'empresa de programari de gestió d'impremtes GESMATICA, han signat un Conveni de Col·laboració, perquè els alumnes i professors del centre utilitzin com eina de formació el programari GESGRAPH.

El Cap de departament, D. Josep Formentí, va destacar que actualment, més que mai, cal reforçar la formació dels alumnes en els aspectes de gestió d'una impremta, i en l'anàlisi i càlcul de pressupostos com elements fonamentals de la mateixa.
GESMÁTICA, és una empresa especialitzada en solucions informàtiques per a la gestió d'impremtes, i especialment per a l'automatització dels seus pressupostos.
GESGRAPH és un programa de gestió que ofereix el càlcul automàtic de tots els possibles plantejaments gràfics d'un pressupost, introduint simplement les característiques bàsiques d'un treball.
Amb aquest programari, el professorat del Departament d’arts gràfiques tindrà una eina de treball per impartir els continguts relatius al càlcul de costos i pressupostos que s’imparteixen en el CFGS Disseny i Producció editorial.

GESGRAPH02

Estàs aquí:Inici > Noticies > Cicles Formatius > Arts Gràfiques > Acord de col·laboració entre l'IES ESTEVE TERRADAS i Gesmática (GESGRAPH)