Ciències

Participem a la Gimcana dels Mars

Els alumnes de Biologia i Geologia de 4t d'ESO i els alumes de primer del batxillerat científic van participar a la "Gimcana dels Mars" organitzada per l'ICM (Institut de Ciències del Mar) i pel CSIC (Consejo Superior de Investigaciones Científicas). L'objectiu del gimcana era descobrir els ecosistemes marins i conèixer a fons els corrents marins del planeta.

Participem a la Gimcana dels Mars

Els alumnes van realitzar les proves de la "Gimcana dels Mars" a diferents llocs de Barcelona com el Museu Blau, el Museu de les Drassanes i l'Institut de Ciències del Mar. Totes les proves que van realitzar estaven relacionades amb el corrent marí "Circumpolar Antàrtic". Cada vegada que superaven una prova els alumnes rebien un testimoni d'aigua.

Llegeix més:Participem a la Gimcana dels Mars

El 25 de març els alumnes de 3r d'ESO i els de Biologia de primer de Batxillerat van visitar l'exposició "Human Bodies. The exhibition", ubicada al C.C. Les Arenes de Barcelona. Durant la visita a l'exposició els alumnes van poder descobrir l'interior del cos humà a través de 150 òrgans individuals i 12 cossos complets.

Llegeix més:L'alumnat de 3r d'ESO i de biologia de primer de batxillerat visita l'exposició "Human Bodies”

Química interactiva, despertant l'interès per la ciència

Els alumnes de 2n de batxillerat de química, participen en l'activitat Química interactiva, despertant l'interès per la ciència, el passat divendres 23 de gener a la UAB.

Química interactiva, despertant l'interès per la ciència

Llegeix més:Química interactiva, despertant l'interès per la ciència

Comencen les pràctiques de voluntariat!

Els alumnes de 4rt d'ESO de l'assignatura optativa VOLUNTARIAT, ja han acabat la part teòrica, que ha consistit en rebre una formació específica d'iniciació al voluntariat.

Comencen les pràctiques de voluntariat!

Ara tenen per davant la fase de pràctiques al Club Infantil i Juvenil Sanfeliu-Sant Ildefons, on aprendran a ser ajudants de monitor, donant suport als monitors/es en les seves tasques amb infants.

Conferència "La ciència dels superherois"

El passat 1 de desembre, els alumnes de les optatives de Física i Química de 4rt d’ESO i Física de 1r i 2n de Batxillerat van assistir a la conferència “La ciència dels superherois”, realitzada al saló d’actes del centre.

Conferència "La ciència dels superherois"

El ponent va ser en Jordi Ojeda, professor associat de la Universitat de Barcelona, especialitzat en la divulgació de la ciència emprant les obres universals del cinema, el còmic i la literatura.

Els alumnes de 1 ESO aprenen les fases del Procés Tecnològic construint un Portafotos

Aprenem a votar

L'alumnat de 3r d'ESO ha participat en el projecte "aprenem a votar" dins del marc de les eleccions europees organitzat pel departament de socials.

Aprenem a votar

Alumnat de 3r ESO visita al Parlament

A l'assignatura de Ciències Socials, l'alumnat de 3r ESO ha participat durant tot el curs en el projecte "Fem una Llei" organitzat pels Serveis Educatius del Parlament de Catalunya.

El passat dia 2 de juny van particpar en la cloenda del projecte a l'Hemicicle del Parlament on es va votar el projecte de llei d'enguany.

Finalistes del GRAVITOMÒBIL. Física de 2n d'ESO

Finalistes Gravitomòbil

Els alumnes de 2n d'ESO van concursar en la construcció d'un petit cotxe impulsat per energia gravitatòria. El grup guanyador va arribar als 2.20m. Un model especial va aconseguir el 2.70m però aquest, a més a més, feia servir energia elàstica.

Alumnes de 1 ESO realitzen estructures amb triangles

Els alumnes de 1 ESO han estudiat a l'àrea de Tecnologia les estructures i han pogut comprovar que el triangle serveix per a fer estructures resistents i indeformables. Aquí teniu una petita mostra del que han fet, fent servir com a materials el paper, la cola i el celo.

... AQUEST ANY S'HAN SUPERAT I EN TENIM UNA QUE HA AGUANTAT 150 Kg I UNA ALTRA 125

Llegeix més:Alumnes de 1 ESO realitzen estructures amb triangles

Estàs aquí:Inici > Noticies > ESO - Batxillerat > Ciències