Ciències

Els alumnes de 1 ESO aprenen les fases del Procés Tecnològic construint un Portafotos

Aprenem a votar

L'alumnat de 3r d'ESO ha participat en el projecte "aprenem a votar" dins del marc de les eleccions europees organitzat pel departament de socials.

Aprenem a votar

Alumnat de 3r ESO visita al Parlament

A l'assignatura de Ciències Socials, l'alumnat de 3r ESO ha participat durant tot el curs en el projecte "Fem una Llei" organitzat pels Serveis Educatius del Parlament de Catalunya.

El passat dia 2 de juny van particpar en la cloenda del projecte a l'Hemicicle del Parlament on es va votar el projecte de llei d'enguany.

Finalistes del GRAVITOMÒBIL. Física de 2n d'ESO

Finalistes Gravitomòbil

Els alumnes de 2n d'ESO van concursar en la construcció d'un petit cotxe impulsat per energia gravitatòria. El grup guanyador va arribar als 2.20m. Un model especial va aconseguir el 2.70m però aquest, a més a més, feia servir energia elàstica.

Alumnes de 1 ESO realitzen estructures amb triangles

Els alumnes de 1 ESO han estudiat a l'àrea de Tecnologia les estructures i han pogut comprovar que el triangle serveix per a fer estructures resistents i indeformables. Aquí teniu una petita mostra del que han fet, fent servir com a materials el paper, la cola i el celo.

... AQUEST ANY S'HAN SUPERAT I EN TENIM UNA QUE HA AGUANTAT 150 Kg I UNA ALTRA 125

Llegeix més:Alumnes de 1 ESO realitzen estructures amb triangles

Activitat de 4t de l'ESO al taller de Xarxes Cisco

El dijous dia 13-12-2012 l'alumnat de 4t de l'ESO de l'optativa d'informàtica amb el seu professor Toni Soler han anat al taller de Xarxes Cisco del Departament d'Informàtica per fer una pràctica de cables parell trenats. La col·laboració ha estat molt positiva per totes dues bandes.

4rt d'ESO al Taller Cisco d'Informàtica

Els alumnes de 1er d'ESO estudien les estructures

CIMG0274

... De moment n'hi ha una que ha aguantat 81 kg!!!

CIMG0271

Premi al Treball de Recerca de Batxillerat dins de l'ambit de la Química

IMG_9336

L'alumna de 2n de batxillerat científic, Alba Mansego Fernàndez, ha guanyat amb el seu treball de recerca "Qualitat de l'aigua a les piscines de Cornellà" un premi d'una estada científica a la Universitat de Química de la UB per a dues setmanes, a la 6è edició dels Premis als Treballs de Recerca de Batxillerat dins l'àmbit de la Química, de la Societat Catalana de Química de l'Institut d'Estudis Catalans.

Llegeix més:Premi al Treball de Recerca de Batxillerat dins de l'ambit de la Química

Sortida a l’Escola del Mar

L’alumnat de batxillerat de biologia del nostre centre fan una sortida a l’Escola del Mar de Badalona, per realitzar les següents activitats:
Estudi de les adaptacions de les comunitats del nostre litoral.
Estudi de la termoclina relacionada amb les variacions estacionals a la mar Mediterrània.

escoladelmar

Sortida a l'Escola del Mar de Badalona

P1070179_li

L'alumnat de biologia de segon de batxillerat del nostre centre i de l'I.E.S Bernat Metge han visitat l'Escola del Mar de Badalona, per realitzar les següents activitats:

• Variacions estacionals a la Mediterrània.
  • Adaptacions de les comunitats del litoral.
Estàs aquí:Inici > Noticies > ESO - Batxillerat > Ciències