Música

Concert audició dels alumnes de 4t d'ESO a la residència Teresa Durán de Cornellà

Els alumnes de 4t d'ESO de les optatives de música, ofereixen un concert audició a la residència Teresa Durán de Cornellà, amb un acte de sensibilització social a la gent gran. L'acte ha estat un gran èxit i una gran experiència pels estudiants.

IX Concert de Primavera

Concert2010-263

El passat dimecres 12 de maig hem celebrat el IX Concert de Primavera a la sala del Patronat de Cornellà. Aquest concert a estat a càrrec dels alumnes de l'ESO i aquells que realitzen l'activitat de extraescolars de guitarra, que porta patrocinant l'AMPA del centre. Si voleu veure més fotos heu cliqueu aquí http://dep-musica.blogspot.com/

Els alumnes de música de 4t d'ESO escolten l'OBC a l'auditori

visita del alumnes de música de 4rt d'ESO a l'auditori

El passat 15 de gener, els alumnes de l'optativa de 4t d'ESO, han assistit a un assaig de l'OBC a l'auditori. Per molts d'ells ha estat la primera vegada que han vist treballar una orquestra simfònica en directe, han tingut l'oportunitat de veure molts instruments i poder-los escoltar individualment i amb grup. La valoració que han fet és molt positiva.

VIII Concert de Primavera

El passat dijous 14 de maig, el departamente de música i l'ampa del centre, hem organitzat el VIII Concert de Primavera a la sala del Patronat de Cornellà.

Han participat els alumnes de 1r, 3r, 4t d'ESO i alguns de batxillerat. L'activitat de guitarra, que organitza l'ampa, ha presentat 3 grups, un dels quals, està integrat per exalumnes del centre que continuen reben classes al centre.

concert_primavera

VIII concert de primavera

El proper dijous 14 de maig a les 18:45 el departament de música, amb els alumnes de 1r, 2n 4t i grups de guitarra, oferirem el VIII concert de primavera a la sala del patronat de Cornellà.

Esteu convidats.

Adjuntem programa: 1 i 2.

Estàs aquí:Inici > Noticies > ESO - Batxillerat > Música