Llengües Estrangeres

Cinema i anglès

Amb motiu del lliurament d'Oscars de Hollywood, els alumnes de 2n d'ESO han realitzat un treball en anglès amb l'eix “Cinema Inventat”.

Els alumnes han creat un pòster informatiu d'una pel·lícula inventada. En anglès han redactat un argument creat per ells, han desenvolupat els personatges, la acció. També han consultat com fer-ho en diferents pàgines web de crítica cinematogràfica.

En la mostra del passadís, podreu trobar pel·lícules de diferents gèneres (Acció, Ciència-ficció, Comèdia, Dibuixos animats,Drama, Terror i Thriller, Suspens…).

Cinema i anglès

Murals decoratius al passadís d'entrada i escales d'ESO

Des del Departament de Llengües estrangeres, els alumnes de 1r i 2n d'ESO han creat uns murals decoratius en anglès, francès i alemany que ambienten i donen caliu als passadissos de l’ escola. Han quedat molt bonics i tothom pot aprendre vocabulari i construccions gramaticals. Els nostres alumnes han estat molt creatius i entusiastes fent aquest activitat.

Mural anglès 1

Mural anglès 2

Mural anglès 3

Mural alemany
Alemany

Mural frances

"Sous le pont d'Avignon" l'Esteve Terradas

Durant els passats dies 6, 7 i 8 d'abril, l'alumnat de 3r i 4t d'ESO de Francès vam fer un petit viatge amb la companyia de tres professors (Nicoleta Garbelota, Sonia Lopez i Vicent Vallés) a Collioure, Sète, Avignon i Montpellier. L'objectiu era fer un treball per tal de "viure" la llengua francesa i familiaritzar-nos una mica més amb aquesta cultura.

Àlex Tomico 4t d'ESO

L'Esteve Terradas al lliurament de diplomes del DELF Scolaire 2015

L'esteve Terradas al lliurament de diplomes del DELF Scolaire 2015

Diversos alumnes de Francès del nostre institut van rebre el passat 1 de desembre els diplomes DELF scolaire (1), que acrediten que han assolit el nivell B1 de llengua francesa, a l'acte que va tenir lloc a la sala d'actes de l'Institut Joaquim Blume d'Esplugues de Llobregat. La cerimònia que va estar presidida pel Director dels Serveis Territorials al Baix Llobregat, Sr Josep M. Pérez Rodríguez, i per l'Agregat de cooperació lingüística de l'Ambaixada de França, Sr Stéphane Paris, va comptar també amb la presència de la nostra directora, Olga Quesada, del professor de Francès del nostre centre Vicent Vallés i de familiars de l'alumnat que rebia els diplomes.

Llegeix més:L'Esteve Terradas al lliurament de diplomes del DELF Scolaire 2015

Excel·lents resultats al B1 de francès: DELF scolaire 2015

Diploma DELF

L'alumnat de 1r de Batxillerat que cursa Francès com a primera llengua estrangera en el nostre institut ha participat en la segona convocatòria dels diplomes DELF scolaire a Catalunya. El passat 12 de juny van ser publicats els resultats corresponents al nivell B1 del Marc europeu comú de referència d'aquest diploma i el nostre alumnat el va acreditar amb unes notes excel·lents: l'enhorabona!

Llegeix més:Excel·lents resultats al B1 de francès: DELF scolaire 2015

Acte de cloenda del projecte "Sharing to learn" del Baix Llobregat

En aquest programa hi han participat vuit alumnes del nostre centre. Han contribuït donant suport als professors d'anglès de les Escoles Gaudí i Mediterrània.

És a dir, han fet de professors.

Acte de cloenda del projecte "Sharing to learn" del Baix Llobregat

L'Esteve Terradas, en francès, a París

Entre els dies 13 i 18 d'abril d'aquest any, vam realitzar un viatge lingüístic i cultural a París.

L'alumnat de 4t d'ESO i 1r de Batxillerat que cursem Francès a l'Esteve Terradas vam compartir l'experiència, l'autobús i el magnífic alberg amb l'alumnat de l'Institut Menéndez y Pelayo de Barcelona. Vam poder gaudir de visites guiades en francès al palau de Versailles i al museu del Louvre. Vam pujar a la Tour Eiffel i al Sacré Cœur. Vam gaudir de la Sainte Chapelle, de Notre Dame, del Quartier Latin, de la Défense, de l'Arc du Triomphe i d'una passejada nocturna pel Sena a bord d'un vaixell.

L'últim dia el vam aprofitar per pujar a totes les atraccions de Disney París.

Llegeix més:L'Esteve Terradas, en francès, a París

L'Esteve i el Mac a Toulouse, Perpignan i Carcassonne

Durant els passats dies 20, 21 i 22 d'abril, l'alumnat de 3r d'ESO de la classe de Francès van visitar conjuntament amb l'alumnat de l'institut Maria Aurèlia Capmany les ciutats de Perpignan, Toulouse i Carcassonne, on van treballar per familiaritzar-se més amb la llengua francesa.

Text de Joan Cebrian de 3r d'ESO

L'Esteve i el Mac a Toulouse, Perpignan i Carcassonne

Xerrada sobre cultura anglesa per als alumnes de 2n i 3r de l'ESO

El departament d'anglès organitza una xerrada sobre cultura anglesa per als alumnes de 2n i 3r de l'ESO.

Llegeix més:Xerrada sobre cultura anglesa per als alumnes de 2n i 3r de l'ESO

L'Esteve Terradas al DELF SCOLAIRE 2014

(Diplômes d'Études en Langue Française)

L'Esteve Terradas al DELF SCOLAIRE 2014

El passat dilluns 17 de novembre a les 16 hores vam assistir a l'acte de lliurament de diplomes de les proves de la primera convocatòria DELF Scolaire (Diplôme d'Etudes en Langue Française), adreçada a l’alumnat de secundaria de centres públics. L'acte va tenir lloc al Palau Falguera de Sant Feliu i va estar presidit pel Director dels Serveis Territorias del Baix Llobregat, Sr. Josep Maria Pérez Rodríguez, i per Mme Cécilia Goloboff , attachée de coopération pour le français. L'alumna que cursa enguany segon de batxillerat, Hajar El Youssoufi, va acreditar en llengua francesa un nivell B1 del Marc europeu comú de referència per a les llengües i va rebre el diploma acreditatiu de mans de Mme Goloboff.

Llegeix més:L'Esteve Terradas al DELF SCOLAIRE 2014

Estàs aquí:Inici > Noticies > Cicles Formatius > Llengües Estrangeres