Llengües Estrangeres

El projecte CLIPFLAIR al centre

El passat mes de febrer la doctora Lucía Molina, membre de l’equip d’investigació de la UAB, que porta a terme el desenvolupament del projecte CLIPFLAIR, conjuntament amb altres universitats europees com ara The Imperial College” , a Londres; OÉ Gaillimh NUI, a Galway (Irlanda) o la Tallinn University a Estonia, entre d’altres, va fer una primera prova amb alumnes de 3r i 4t d’ESO i Batxillerat d’aquest nou recurs.

El  projecte CLIPFLAIR al centre

El projecte CLIPFLAIR consisteix en fer ús del doblatge i la subtitulació com a eines d’aprenentatge de llengües estrangeres. El nostre institut va ser escollit com a col·laborador a l’àrea de secundària dins d’aquest projecte i des d’aquí volem donar les gràcies als alumnes que van participar en aquest a experiencia , molt positiva, així com a tot el professorat que ho va fer possible.

Llegeix més:El projecte CLIPFLAIR al centre

Projecte Next Generation 2013

Des del dia 5 de març fins al dia 2 d’abril, 20 alumnes de 3er i 4rt d’ESO del nostre Institut participen a un taller de fotografia documental que està promogut i està sent impartit per la organització no governamental Shoot4Change a les nostres aules com activitat extraescolar de tarda.

El lema de la fundació és
Change the World with a Click!

Els objectius del curs són:

Mostrar la fotografia com eina expressiva per contar històries.
Intentar introduir a la nostra propera generació a l’àmbit de la comunicació, la fotografia, el periodisme o el fotoperiodisme.
Potenciar l’expressió visual com autor individual.
Realització d’un reportatge fotogràfic amb un discurs narratiu coherent.
Conèixer la fotografia com eina per percebre la realitat del món i com mitjà de comunicació visual d’ esdeveniments, sensacions y sentiments.

"La fotografía no puede cambiar la realidad
pero si puede empujar a hacerlo"
Frank M. Cullin

A la trobada els alumnes de tots dos centres van mostrar els seus treballs d'anglès, presentant-los davant dels seus companys.

A continuació mostrem un recull d'imàtges de l'entranyable trobada:

Llegeix més:Els alumnes de 1er d'ESO cel·lebren una trobada amb alumnes de 6è del CEIP Mediterrània.

Nous sommes allés à Collioure et à Montpellier!

1_Collioure

Per segon any consecutiu, l’alumnat que cursa Francès de l’Esteve Terradas i del Maria Aurèlia Capmany hem realitzat conjuntament un viatge a Cotlliure I Montpeller durant els dies 19 i 20 del mes d’abril. El repte de l’alumnat va consistir en portar a terme diverses pràctiques comunicatives amb les persones francòfones del carrer. Va ser un èxit.

Llegeix més:Nous sommes allés à Collioure et à Montpellier!

Els alumnes del 2on ESO ens donen les notícies

Teatre en anglès

teatre en anglès

El dimarts, dia 27 de març, el grup de teatre Cléver Pants va oferir-nos l’obra THREE IN ONE en llengua anglesa. Van poder gaudir de l’obra l’alumnat de 4t d’ESO i de Making History. L’obra, fantàsticament representada per actors anglesos, constava de tres esquetxos: un relat històric, un altre romàntic i un tercer de misteri. Amb un acurat anglès i un humor intel·ligent els nois i noies van aprendre i es van divertir.

Llegeix més:Teatre en anglès

Exit del Esteve Terradas en el Concurs de Traducció del francès

El passat dissabte 14 de maig, l’alumnat de Francès de 4t d’ESO i 1r i 2n de Batxillerat de l’Esteve Terradas va ser reconegut, per tercer any consecutiu , amb els diplomes acreditatius d’haver participat el 19 de febrer, amb èxit, al 11è Concurs de Traducció organitzat per la Universitat Pompeu Fabra al seu Campus de Comunicació de Roc De Boronat de Barcelona.
Felicitats!!

traduccio

Karli Kephart acaba la seva estada entre nosaltres

La Karli, la nostra auxiliar de conversa que ens ha acompanyat durant aquest curs en les nostres classes d'anglès per reforçar l'expressió oral dins del Projecte PELE, especialment al crèdit de socials a 2n ESO "Making History", acaba la seva estada a l'Esteve Terradas. Representats d'alumnes del centre van realitzar una roda de premsa a la Karli, que va respondre preguntes diverses sobre el seu país, Estats Units, i també ens va dir què li agradava més de Catalunya. Us deixo el vídeo.

Dos dies de jocs de pistes en FRANCÈS a Perpinyà i Carcassona

Carcassonne2011

L’alumnat de Francès de l’Esteve Terradas i del Maria Aurèlia Capmany han participat conjuntament en les activitats de descoberta i de jocs  comunicatius organitzats pel professorat de Francès dels dos instituts a Perpignan i Carcassonne durant dos dies del passat mes d’abril.
Alba Blasco, Nicoleta Garbelota, Encar Molina i Vicent Vallés, com a professorat organitzador han destacat la companyonia entre l’alumnat així com l’interés per assolir els objectius proposats tot submergint-se en la llengua francesa.

Els alumnes de francés participen al concurs de creació literària "Mots passants" de l'Autónoma

IMG_2141

Els nostres alumnes de francés de 2n de Batxillerat acaben el seu pas pel nostre centre , però abans ens deixa un últim record de la seva participació al concurs de creació literària en francés "Mots passants" de l'Autónoma. Molta sort i per sempre!

Estàs aquí:Inici > Noticies > Cicles Formatius > Llengües Estrangeres