Administració

ADM2 anuncia l'obertura de l'empresa ETUS SAS REGALS

Els alumnes de gestió d'administrativa de grau mitjà (ADM2) comencen la seva activitat a l'empresa simulada. Després d'haver estat tancada durant un any ha calgut fer alguns canvis però ara mateix l'activitat comercial ja s'ha iniciat.

ADM2 anuncia l'obertura de l'empresa ETUS SAS REGALS

Llegeix més:ADM2 anuncia l'obertura de l'empresa ETUS SAS REGALS

ADM2 i ADS2 inicien l'activitat de l'Empresa Simulada

El passat dia 22 de Setembre els grups de grau mitjà i superior d'Administració van iniciar un any més l'activitat a ETUS, l'empresa simulada que es va crear fa més de 10 anys i que continua apropant als nostres estudiants a l'entorn laboral de l'especialitat.

ADM2 i ADS2 inicien l'activitat de l'Empresa Simulada

Llegeix més:ADM2 i ADS2 inicien l'activitat de l'Empresa Simulada

ETUS participa a la Fira Internacional d’Empreses Simulades 2016

El passat dijous, 10 de març, els grups d’empresa simulada del cicle superior d'Administració i Finances i el cicle mitjà de Gestió Administrativa van participar a la 12ª Fira Internacional d'Empreses Simulades. L'esdeveniment de negocis va ser molt satisfactori per als alumnes del nostre Institut.

Aquesta es la entrada al recinte de la fira d’Empreses Simulades. Grup format per els professors i els alumnes de Grau Superior i Grau Mitjà.

Llegeix més:ETUS participa a la Fira Internacional d’Empreses Simulades 2016

Inici d’activitat de l’empresa simulada ETUS un sol ús, SAS

El passat 17 de setembre del 2015, coincidint amb l’inici del curs escolar, es va posar en marxa l’empresa de simulació ETUS, SAS. En aquest projecte participen els alumnes de Gestió Administrativa de Grau Mitjà i els alumnes d’Administració i Finances de Grau Superior

Inici d’activitat de l’empresa simulada ETUS un sol ús, SAS

Llegeix més:Inici d’activitat de l’empresa simulada ETUS un sol ús, SAS

El grup ADM3 visita Barcelona Activa

El alumnes de gestió Administrativa (ADM3) van assistir ahir, dintre del marc de Barcelona Activa, a una xerrada sobre quines són les maneres més correctes i actuals de fer un curriculum vitae i una carta de presentació.

SES1 i ADM2 visiten Cacaolat

SES 1 i ADM2 visita Cacaolat

Els alumnes del CFGS d’Administració i Finances visiten la seu de la UGT a Cornellà de Llobregat

El passat dimecres 25 de febrer, com a activitat de la setmana d'orientació acadèmica i professional, els alumnes del CFGS d’Administració i Finances van visitar la seu de la UGT a Cornellà de Llobregat. El Secretari Comarcal Sr. Carlos de Pablo Torrecilla ens va fer una xerrada sobre l’origen de la UGT, fundada al 1888 per Pablo Iglesias Posse, i la seva trajectòria fonamental per al moviment obrer del nostre país.

Els alumnes van poder conèixer de primera mà els serveis que ofereix el sindicat i la importància que té en la reivindicació dels drets dels treballadors.

Els alumnes d'ADM 1 i 3 visiten Nutrexpa

Els alumnes d'ADM 1 i 3 (primer curs del CFGM en Gestió Administrativa) visiten Nutrexpa, a Parets del Vallès, dins el marc de les activitats de la setmana d'orientació acadèmica i professional.

Els alumnes d'ADM 1 i 3 visiten Nutrexpa

Els alumnes d'ADM 1 i 3 visiten el sindicat de l'UGT de Cornellà

Els alumnes d'ADM 1 i 3 (primer curs del CFGM en Gestió Administrativa) visiten el sindicat de l'UGT de Cornellà de Llobregat, en el marc de les activitats de la setmana d'orientació acadèmica i professional.

Els alumnes d'ADM 1 i 3 visiten el sindicat de l´UGT de Cornellà

ADM2 visita el MIBA (Museu d’Idees i Invents de Barcelona)

El passat dia 20 de gener els alumnes del curs d´ADM2 (2n curs del Cicle Gestió Administrativa) van visitar el MIBA. Aquesta activitat s'inclou dins el Mòdul d’Empresa i Administració Pública. A través de la visita guiada vam conèixer invents creatius, alguns comercialitzats i d'altres no, i vam participar en una activitat de creació d'una idea.

ADM2 visita el MIBA (Museu d’Idees i Invents de Barcelona)

Estàs aquí:Inici > Noticies > Cicles Formatius > Administració