Administració

ETUS participa a la Fira Internacional d’Empreses Simulades 2016

El passat dijous, 10 de març, els grups d’empresa simulada del cicle superior d'Administració i Finances i el cicle mitjà de Gestió Administrativa van participar a la 12ª Fira Internacional d'Empreses Simulades. L'esdeveniment de negocis va ser molt satisfactori per als alumnes del nostre Institut.

Aquesta es la entrada al recinte de la fira d’Empreses Simulades. Grup format per els professors i els alumnes de Grau Superior i Grau Mitjà.

Llegeix més:ETUS participa a la Fira Internacional d’Empreses Simulades 2016

Inici d’activitat de l’empresa simulada ETUS un sol ús, SAS

El passat 17 de setembre del 2015, coincidint amb l’inici del curs escolar, es va posar en marxa l’empresa de simulació ETUS, SAS. En aquest projecte participen els alumnes de Gestió Administrativa de Grau Mitjà i els alumnes d’Administració i Finances de Grau Superior

Inici d’activitat de l’empresa simulada ETUS un sol ús, SAS

Llegeix més:Inici d’activitat de l’empresa simulada ETUS un sol ús, SAS

El grup ADM3 visita Barcelona Activa

El alumnes de gestió Administrativa (ADM3) van assistir ahir, dintre del marc de Barcelona Activa, a una xerrada sobre quines són les maneres més correctes i actuals de fer un curriculum vitae i una carta de presentació.

SES1 i ADM2 visiten Cacaolat

SES 1 i ADM2 visita Cacaolat

Els alumnes del CFGS d’Administració i Finances visiten la seu de la UGT a Cornellà de Llobregat

El passat dimecres 25 de febrer, com a activitat de la setmana d'orientació acadèmica i professional, els alumnes del CFGS d’Administració i Finances van visitar la seu de la UGT a Cornellà de Llobregat. El Secretari Comarcal Sr. Carlos de Pablo Torrecilla ens va fer una xerrada sobre l’origen de la UGT, fundada al 1888 per Pablo Iglesias Posse, i la seva trajectòria fonamental per al moviment obrer del nostre país.

Els alumnes van poder conèixer de primera mà els serveis que ofereix el sindicat i la importància que té en la reivindicació dels drets dels treballadors.

Els alumnes d'ADM 1 i 3 visiten Nutrexpa

Els alumnes d'ADM 1 i 3 (primer curs del CFGM en Gestió Administrativa) visiten Nutrexpa, a Parets del Vallès, dins el marc de les activitats de la setmana d'orientació acadèmica i professional.

Els alumnes d'ADM 1 i 3 visiten Nutrexpa

Els alumnes d'ADM 1 i 3 visiten el sindicat de l'UGT de Cornellà

Els alumnes d'ADM 1 i 3 (primer curs del CFGM en Gestió Administrativa) visiten el sindicat de l'UGT de Cornellà de Llobregat, en el marc de les activitats de la setmana d'orientació acadèmica i professional.

Els alumnes d'ADM 1 i 3 visiten el sindicat de l´UGT de Cornellà

ADM2 visita el MIBA (Museu d’Idees i Invents de Barcelona)

El passat dia 20 de gener els alumnes del curs d´ADM2 (2n curs del Cicle Gestió Administrativa) van visitar el MIBA. Aquesta activitat s'inclou dins el Mòdul d’Empresa i Administració Pública. A través de la visita guiada vam conèixer invents creatius, alguns comercialitzats i d'altres no, i vam participar en una activitat de creació d'una idea.

ADM2 visita el MIBA (Museu d’Idees i Invents de Barcelona)

ADM2 visita el Parlament de Catalunya

El passat 13 de gener els alumnes d´ADM2 (Grau Mitja de Gestió Administrativa) van fer una visita al Parlament de Catalunya que està emplaçat al Parc de la Ciutadella de Barcelona.

A través de la visita es van repassar alguns conceptes, les funcions i l’organització d’aquesta institució i la seva importància en la vida ciutadana.

També van explicar l’origen i  la trajectòria històrica d’aquesta institució ja que data del segle XVIII.

Conferència "Hi ha futur?": Organitzada pels alumnes de Grau Superior de Secretariat.

cartell de la conferència "Hi ha futur?

El pròxim dijous dia 4 de Desembre, tindrà lloc la conferència "Hi ha futur?". Organitzada pels alumnes de Grau Superior de Secretariat.

Estàs aquí:Inici > Noticies > Cicles Formatius > Administració