Administració

Inici d’activitat de l’empresa simulada ETUS un sol ús, SAS

El passat 17 de setembre del 2015, coincidint amb l’inici del curs escolar, es va posar en marxa l’empresa de simulació ETUS, SAS. En aquest projecte participen els alumnes de Gestió Administrativa de Grau Mitjà i els alumnes d’Administració i Finances de Grau Superior

Inici d’activitat de l’empresa simulada ETUS un sol ús, SAS

Llegeix més:Inici d’activitat de l’empresa simulada ETUS un sol ús, SAS

El grup ADM3 visita Barcelona Activa

El alumnes de gestió Administrativa (ADM3) van assistir ahir, dintre del marc de Barcelona Activa, a una xerrada sobre quines són les maneres més correctes i actuals de fer un curriculum vitae i una carta de presentació.

SES1 i ADM2 visiten Cacaolat

SES 1 i ADM2 visita Cacaolat

Els alumnes del CFGS d’Administració i Finances visiten la seu de la UGT a Cornellà de Llobregat

El passat dimecres 25 de febrer, com a activitat de la setmana d'orientació acadèmica i professional, els alumnes del CFGS d’Administració i Finances van visitar la seu de la UGT a Cornellà de Llobregat. El Secretari Comarcal Sr. Carlos de Pablo Torrecilla ens va fer una xerrada sobre l’origen de la UGT, fundada al 1888 per Pablo Iglesias Posse, i la seva trajectòria fonamental per al moviment obrer del nostre país.

Els alumnes van poder conèixer de primera mà els serveis que ofereix el sindicat i la importància que té en la reivindicació dels drets dels treballadors.

Els alumnes d'ADM 1 i 3 visiten Nutrexpa

Els alumnes d'ADM 1 i 3 (primer curs del CFGM en Gestió Administrativa) visiten Nutrexpa, a Parets del Vallès, dins el marc de les activitats de la setmana d'orientació acadèmica i professional.

Els alumnes d'ADM 1 i 3 visiten Nutrexpa

Els alumnes d'ADM 1 i 3 visiten el sindicat de l'UGT de Cornellà

Els alumnes d'ADM 1 i 3 (primer curs del CFGM en Gestió Administrativa) visiten el sindicat de l'UGT de Cornellà de Llobregat, en el marc de les activitats de la setmana d'orientació acadèmica i professional.

Els alumnes d'ADM 1 i 3 visiten el sindicat de l´UGT de Cornellà

ADM2 visita el MIBA (Museu d’Idees i Invents de Barcelona)

El passat dia 20 de gener els alumnes del curs d´ADM2 (2n curs del Cicle Gestió Administrativa) van visitar el MIBA. Aquesta activitat s'inclou dins el Mòdul d’Empresa i Administració Pública. A través de la visita guiada vam conèixer invents creatius, alguns comercialitzats i d'altres no, i vam participar en una activitat de creació d'una idea.

ADM2 visita el MIBA (Museu d’Idees i Invents de Barcelona)

ADM2 visita el Parlament de Catalunya

El passat 13 de gener els alumnes d´ADM2 (Grau Mitja de Gestió Administrativa) van fer una visita al Parlament de Catalunya que està emplaçat al Parc de la Ciutadella de Barcelona.

A través de la visita es van repassar alguns conceptes, les funcions i l’organització d’aquesta institució i la seva importància en la vida ciutadana.

També van explicar l’origen i  la trajectòria històrica d’aquesta institució ja que data del segle XVIII.

Conferència "Hi ha futur?": Organitzada pels alumnes de Grau Superior de Secretariat.

cartell de la conferència "Hi ha futur?

El pròxim dijous dia 4 de Desembre, tindrà lloc la conferència "Hi ha futur?". Organitzada pels alumnes de Grau Superior de Secretariat.

El passat 24 de novembre, els alumnes de Grau Mitjà de Gestió Administrativa van visitar l'institut IES El Calamot de Gavà, per participar en un Networking.

Al Networking, un grup d'empreses simulades, es van conèixer per establir relacions laborals, l’objectiu és que tots els integrants es beneficien professionalment d‘aquesta comunicació, ja sigui per conèixer a altres proveïdors, nous clients, tenir la possibilitat de canviar o aconseguir un nou treball, així com establir relacions comercials i de negocis amb altres companyies.

Llegeix més:Els alumnes del grup ADM2 participen d'un Networking organitzat per l'IES el Calamot de Gavà

Estàs aquí:Inici > Noticies > Cicles Formatius > Administració