Administració

Conferència "Hi ha futur?": Organitzada pels alumnes de Grau Superior de Secretariat.

cartell de la conferència "Hi ha futur?

El pròxim dijous dia 4 de Desembre, tindrà lloc la conferència "Hi ha futur?". Organitzada pels alumnes de Grau Superior de Secretariat.

El passat 24 de novembre, els alumnes de Grau Mitjà de Gestió Administrativa van visitar l'institut IES El Calamot de Gavà, per participar en un Networking.

Al Networking, un grup d'empreses simulades, es van conèixer per establir relacions laborals, l’objectiu és que tots els integrants es beneficien professionalment d‘aquesta comunicació, ja sigui per conèixer a altres proveïdors, nous clients, tenir la possibilitat de canviar o aconseguir un nou treball, així com establir relacions comercials i de negocis amb altres companyies.

Llegeix més:Els alumnes del grup ADM2 participen d'un Networking organitzat per l'IES el Calamot de Gavà

El Síndic de Greuges de Cornellà visita ADM2

El passat 17 de novembre, els alumnes de Grau Mitjà de Gestió Administrativa vam rebre la visita del “Síndic de Greuges de Cornellà de Llobregat”.

Joan Barrera ens va transmetre que “els drets de les persones no poden dependre de criteris econòmics”.

El Síndic de Greuges de Cornellà visita ADM2

Llegeix més:El Síndic de Greuges de Cornellà visita ADM2

ADS 2 Participa en la Fira Internacional d’Empreses Simulades de la ret SEFED

El passat dijous dia 13 el grup d’Administració i Finances 2 vam tenir la oportunitat d’anar i participar en la fira Internacional d’Empreses Simulades, organitzada en la plaça Espanya.

Ens van oferir la oportunitat de practicar les habilitats i millorar les competències que podem trobar en el món real, executant accions comercials i de màrqueting.

ADS 2 Participa en la Fira Internacional d’Empreses Simulades de la ret SEFED

Llegeix més:ADS 2 Participa en la Fira Internacional d’Empreses Simulades de la ret SEFED

SES 1 visita el Saló de l'Ensenyament convidats per TBS Barcelona

El passat dijous 13 de març el grup SES1 va visitar el Saló de l'Ensenyament a la Fira de Barcelona convidat per la Toulouse Business School.

TBS és una escola superior de negocis i comerç internacional de Barcelona que ofereixen graus que s'estudien a diferents països i en diferents idiomes.

El grup va passar pel seu stand per rebre la informació sobre els graus que imparteixen en aquest centre.

SES 1 VISITA EL SALÓ DE L'ENSENYAMENT

ADM2 visita el Parlament de Catalunya

El passat dia 2 de desembre, el grup d'alumnes d'ADM2 van anar a Barcelona a visitar el Parlament de Catalunya.

L'objectiu d'aquesta sortida ha sigut que l'alumnat pugui realitzar una visita guiada per l'edifici que acull la principal institució que representa a la ciutadania catalana.

Alumnes d'ADM2 a la visita al Parlament de Catalunya

Llegeix més:ADM2 visita el Parlament de Catalunya

Conferència: Desnonats i Condemnats

Demà, 28 de novembre, tindrà lloc la conferència Desnonats i Condemnats a la sala d'actes del centre.

Cartell Desnonats i Condemnats

ADM2 visita l'estadi de futbol del RCD Espanyol i el Castell de Cornellà

Aprofitant que alguns alumnes d'ADM2 van acollir a noies i nois del Projecte Comenius, el grup sencer van visitar les instal·lacions de l'estadi de futbol del RCD Espanyol i després, al Castell de Cornellà, van veure l'exposició corresponen a la 29a Mostra de Còmics "Ciutat de Cornellà" on ens van obsequiar amb el recull de còmics premiats en aquesta edició 2013.

Llegeix més:ADM2 visita l'estadi de futbol del RCD Espanyol i el Castell de Cornellà

Presentació als alumnes d'Administració de l'empresa simulada ETUS articles d'un sol ús i ETUs regals.

El departament administratiu presenta als alumnes de Grau superior d'Administració i finances i de Grau Mitjà de Gestió administrativa els objectius, continguts i metodologia de l'empresa simulada ETUS articles d'un sol ús i ETUs regals.

Llegeix més:Presentació als alumnes d'Administració de l'empresa simulada ETUS articles d'un sol ús i ETUs...

Visita a Xocolates Simon-Coll i a les Caves Gramona

Dins de la Setmana d'Orientació Acadèmica i Professional, l'alumnat de CFGM de Gestió Administrativa visiten Xocolates Simon-Coll i  les Caves Gramona.

Estàs aquí:Inici > Noticies > Cicles Formatius > Administració