Administració

ADS 2 Participa en la Fira Internacional d’Empreses Simulades de la ret SEFED

El passat dijous dia 13 el grup d’Administració i Finances 2 vam tenir la oportunitat d’anar i participar en la fira Internacional d’Empreses Simulades, organitzada en la plaça Espanya.

Ens van oferir la oportunitat de practicar les habilitats i millorar les competències que podem trobar en el món real, executant accions comercials i de màrqueting.

ADS 2 Participa en la Fira Internacional d’Empreses Simulades de la ret SEFED

Llegeix més:ADS 2 Participa en la Fira Internacional d’Empreses Simulades de la ret SEFED

SES 1 visita el Saló de l'Ensenyament convidats per TBS Barcelona

El passat dijous 13 de març el grup SES1 va visitar el Saló de l'Ensenyament a la Fira de Barcelona convidat per la Toulouse Business School.

TBS és una escola superior de negocis i comerç internacional de Barcelona que ofereixen graus que s'estudien a diferents països i en diferents idiomes.

El grup va passar pel seu stand per rebre la informació sobre els graus que imparteixen en aquest centre.

SES 1 VISITA EL SALÓ DE L'ENSENYAMENT

ADM2 visita el Parlament de Catalunya

El passat dia 2 de desembre, el grup d'alumnes d'ADM2 van anar a Barcelona a visitar el Parlament de Catalunya.

L'objectiu d'aquesta sortida ha sigut que l'alumnat pugui realitzar una visita guiada per l'edifici que acull la principal institució que representa a la ciutadania catalana.

Alumnes d'ADM2 a la visita al Parlament de Catalunya

Llegeix més:ADM2 visita el Parlament de Catalunya

Conferència: Desnonats i Condemnats

Demà, 28 de novembre, tindrà lloc la conferència Desnonats i Condemnats a la sala d'actes del centre.

Cartell Desnonats i Condemnats

ADM2 visita l'estadi de futbol del RCD Espanyol i el Castell de Cornellà

Aprofitant que alguns alumnes d'ADM2 van acollir a noies i nois del Projecte Comenius, el grup sencer van visitar les instal·lacions de l'estadi de futbol del RCD Espanyol i després, al Castell de Cornellà, van veure l'exposició corresponen a la 29a Mostra de Còmics "Ciutat de Cornellà" on ens van obsequiar amb el recull de còmics premiats en aquesta edició 2013.

Llegeix més:ADM2 visita l'estadi de futbol del RCD Espanyol i el Castell de Cornellà

Presentació als alumnes d'Administració de l'empresa simulada ETUS articles d'un sol ús i ETUs regals.

El departament administratiu presenta als alumnes de Grau superior d'Administració i finances i de Grau Mitjà de Gestió administrativa els objectius, continguts i metodologia de l'empresa simulada ETUS articles d'un sol ús i ETUs regals.

Llegeix més:Presentació als alumnes d'Administració de l'empresa simulada ETUS articles d'un sol ús i ETUs...

Visita a Xocolates Simon-Coll i a les Caves Gramona

Dins de la Setmana d'Orientació Acadèmica i Professional, l'alumnat de CFGM de Gestió Administrativa visiten Xocolates Simon-Coll i  les Caves Gramona.

Conferència de NiKotXan de Cálico Electrónico

Dins del marc de la Setmana d'Orientació Laboral els nostres alumnes de l'Esteve Terradas, tindran l'oportunitat de comptar amb la presència de l'animador i infografista Niko, creador de personatges com Calico Electrònico, Don Ramon y Perchita, o els Teleppis.

El ninotaire, que actualment treballa en nous capítols de les comentades sèries, farà un recorregut per la seva trajectòria professional, que inclou el disseny gràfic, la il·lustració i l'animació, tant per a estudis externs, agències de publicitat i el seu estudi actual NikotXan.

Mostrarà alguns dels seus clips, i aprofitarà per comentar algunes de les tècniques utilitzades per desenvolupar el seu particular univers, i explicar-nos algunes anècdotes divertides en el procés creatiu.

Nitcotxa Cálico

La conferència es portarà a terme el divendres 22 de febrer a les 9:45h. a la sala d'actes.

T'esperem!!!!!

Xerrada col·loqui a la sala d'actes

El 18/12/2012 a les 18h el departament d'Administratiu presenta una xerrada sobre la independència. Degut a manca d'espai, l'asistència es reserva a alumnes i membres del Esteve Terradas.

cartell

ETUS, SAS participa a una jornada de NETWORKING.

El 8 de novembre l’alumnat de Gestió Administrativa de segon curs, encarregat de gestionar la nostra empresa simulada ETUS, SAS, van assistir a una jornada de NETWORKING organitzada per l’empresa Ergobaix, de l’Institut Calamot de Gavà, on van poder presentar el catàleg de nous productes i establir relacions comercials amb altres empreses simulades de la comarca.

PB080418_PORTADA

Llegeix més:ETUS, SAS participa a una jornada de NETWORKING.

Estàs aquí:Inici > Noticies > Cicles Formatius > Administració