Fabricació Mecànica

Bombes KSB

+info

Beca Gene Haas Foundation per a l'Institut Esteve Terradas

El Departament de Fabricació Mecànica del nostre Institut, i els seus alumnes han estat becats per l'empresa nord-americamericana de màquines-eines HAAS amb una quantitat de 12.500 $.

Beca Gene Haas Foundation per a l'Institut Esteve Terradas

A l'acte han assistit el SR. Xavier Casares, President del Consell Català de Formació Professional, i el Sr. Mercior Arcarons, Director del Àrea de Formació Professional del Departament d'Ensenyament. Alguns alumnes del CFGS de Programació de la Producció i del CFGM de Mecanització han estat en aquest acte com a representació de tots els seus companys.

Formació en visió artificial: Com hi veu una màquina?

Formació en visió artificial: Com veu una màquina?

Els professors del nostre institut: Francesc Bru, Enric Codina i Hermògenes Gil, del departament de SEPRO (Mecatrònica Industrial) han participat en les activitats de formació en VISIÓ ARTIFICIAL al centre Festo de Barcelona.

Formació en visió artificial: Com veu una màquina?

El curs ha estat programat per conèixer els processos d’avaluació i captura d’imatge, Il·luminació, processament / optimització d’imatge, segmentació / avaluació d’imatge, càlcul de característiques, classificació d’imatge, components d’un sistema de visió artificial, aplicacions industrials i realització de pràctiques amb equip real.

Alumnes de Producció per Mecanització visiten les instal·lacions de FESTO

Els alumnes de 2n curs del CFGS de Producció per Mecanització visiten les instal·lacions de FESTO per tal de conèixer els components d'automatització d'aquesta empresa puntera en el sector.

Alumnes de Mecanització a FESTO

SPIDERTRUMP@3.0 ja és una realitat

Gràcies a la bona feina que han realitzat els alumnes del CFGS de Mecatrònica industrial del nostre centre i a Sergio Ramos de l'Ateneu de les Arts de Viladecans, l'Spidertrump@3.0 ens demostra el que sap fer.

Visita del CFGS de Producció per mecanització a MICROFUSIÓ CATALANA

Microfució Catalana és una empresa dedicada a la fabricació de peces d'un alt valor afegit pel sistema de fundició a la cera perduda.

Van preparar una colada per veure el procés que comporta la fabricació de la peça.

També van visitar l'empresa CANELA, fabricant català d'eines, establert als cinc continents.

Van veure el procés de fabricació de les eines que posteriorment utilitzem al taller. Ens van explicar les últimes tecnologies i tendències en eines de tornejar i fresat.

Jornades Tècniques d'Audi Tooling a Barcelona

Audi Tooling

Arran de l'estreta col·laboració entre AUDI Tooling Barcelona i l'Institut Esteve Terradas, els alumnes de Grau Superior de Producció per mecanització i de Mecatrònica Industrial, han gaudit de dues jornades tècniques (19 i 26 de novembre), per part de l'empresa.

Des del centre volem agrair a les persones participants pel bon treball realitzat, i per millorar la formació dels nostres alumnes.

Formació FP dual a Siemens

L'Esteve surt a les noticies:

Visita de l'empresa ARNTZ

El passat dimecres 23 d'octubre l'empresa ARNTZ va visitar al Departament de Fabricació Mecànica del nostre centre. Van aprofitar la visita per fer una sessió de formació al professorat en l'optimització en l'ús de les màquines de tall, i del seu manteniment. A més es van oferir a la realització de seminaris respecte les característiques de tall a les serres de cinta als alumnes de les famílies de Fabricació Mecànica i Manteniment Industrial.

Llegeix més:Visita de l'empresa ARNTZ

Impressora 3D

El departament de Fabricació mecànica del nostre centre ha comprat i muntat una impressora 3D de termoplàstic que ens permet realitzar prototips en tres dimensions i peces de producció a un temps record.

Així els nostres alumnes del CFGS de Producció per Mecanització i els de CFGM de Mecanització podran gaudir d'una eina per  treballar I+D+I.

impressora 3D

Estàs aquí:Inici > Noticies > Cicles Formatius > Fabricació Mecànica