Riscos Professionals

Els grups RIS1 i RIS2 realitzen tallers als FGC

Els alumnes de Riscos Professionals i d'Administració i Finances visiten el Palau de Justícia de Barcelona, on assisteixen a un judici

Els alumnes de Riscos Professionals i d'Administratiu i Finances visiten el Palau de Justícia de Barcelona, on assisteixen a un judici

Com a activitat de la setmana d’orientació acadèmica i professionalels estudiants van gaudir d’una completa visita a l'històric edifici de l’Audiència provincial de Barcelona i van rebre tota mena d’explicacions sobre el funcionament dels tribunals. Tot seguit, van assistir a una sessió d’un interessant judici per assassinat amb jurat popular.

Els alumnes de riscos professionals a la Jornada: “Gestionem l’estrès” (INSHT)

El alumnes de riscos professionals a la Jornada: “Gestionem l’estrès” (INSHT)

Els alumnes del cicle de prevenció de riscos professionals han assistit el dia 22 d’octubre a una Jornada Tècnica “Gestió dels riscos psicosocials i estrès laboral”, en la seu de l’Institut Nacional de Seguretat i Higiene de Barcelona. Aquesta jornada està emmarcada dintre de la Setmana europea per a la Seguretat en el Treball 2014 organitzada per l’Agència Europea per a la seguretat i salut en el treball.

Llegeix més:Els alumnes de riscos professionals a la Jornada: “Gestionem l’estrès” (INSHT)

El grup RIS1 visita l’exposició “Catalunya Emprèn”

El passat dia 8 d’octubre el grup de riscos laborals va fer una sortida; aquesta sortida consistia en anar a veure l’exposició de “Ahir, Avui i demà” de Catalunya Emprèn, situada a Passeig de Gràcia, al aire. Es interessant veure com la gent emprenedora pot fer realitat els seus somnis.

RIS1 a l'exposició Catalunya Emprèn

El primer curs del CFGS en Prevenció de Riscos Professionals visita l'Hospital de Bellvitge

El curs de primer del Cicle de Grau Superior de Prevenció de Riscos Professionals, visita l'Hospital de Bellvitge, on, el cap de seguretat ens va guiar per l'edifici i ens va explicar tota la problemàtica que suposa la prevenció de possibles emergències en un edifici tan gran i amb tanta ocupació de persones.

Visita de RIS1 a l'Institut de Seguretat i Higiene en el Treball

El passat 27 de febrer ,els alumnes del cicle Superior de Prevenció de Riscos Professionals van visitar l’Institut Nacional  de Seguretat i Higiene del Treball durant la setmana d’orientació.

RIS 1 a l'Institut de Seguretat i Higiene en el Treball

Jornades de l'IOC a l'Institut Esteve Terradas

La setmana passada es van realitzar tres jordades de la família de prevenció de riscos professionals, per a que alumnes de l'Institut Obert de Catalunya fessin activitats pràctiques a les nostres instal·lacions.

Els alumnes de primer de Riscos Professionals visiten l'Hospital Universitari de Bellvitge

Els alumnes de Riscos Professionals visiten als bombers de Cornellà

Reunió de seguiment del conveni amb el Gremi d'Ascensors

El 8 de maig s'ha portat a terme la reunió de seguiment del conveni amb el Gremi d'Ascensors. En aquesta reunió han participat representants del departament d'Ensenyament, del Gremi d'Ascensors i dels instituts que estan en el conveni; entre els que ens trobem nosaltres.

fotoGDAC1

fotoGDAC2