Riscos Professionals

El primer curs del CFGS en Prevenció de Riscos Professionals visita l'Hospital de Bellvitge

El curs de primer del Cicle de Grau Superior de Prevenció de Riscos Professionals, visita l'Hospital de Bellvitge, on, el cap de seguretat ens va guiar per l'edifici i ens va explicar tota la problemàtica que suposa la prevenció de possibles emergències en un edifici tan gran i amb tanta ocupació de persones.

Visita de RIS1 a l'Institut de Seguretat i Higiene en el Treball

El passat 27 de febrer ,els alumnes del cicle Superior de Prevenció de Riscos Professionals van visitar l’Institut Nacional  de Seguretat i Higiene del Treball durant la setmana d’orientació.

RIS 1 a l'Institut de Seguretat i Higiene en el Treball

Jornades de l'IOC a l'Institut Esteve Terradas

La setmana passada es van realitzar tres jordades de la família de prevenció de riscos professionals, per a que alumnes de l'Institut Obert de Catalunya fessin activitats pràctiques a les nostres instal·lacions.

Els alumnes de primer de Riscos Professionals visiten l'Hospital Universitari de Bellvitge

Els alumnes de Riscos Professionals visiten als bombers de Cornellà

Reunió de seguiment del conveni amb el Gremi d'Ascensors

El 8 de maig s'ha portat a terme la reunió de seguiment del conveni amb el Gremi d'Ascensors. En aquesta reunió han participat representants del departament d'Ensenyament, del Gremi d'Ascensors i dels instituts que estan en el conveni; entre els que ens trobem nosaltres.

fotoGDAC1

fotoGDAC2

Alumnes de Riscos Professionals visiten l'audiència de Barcelona

ELS ALUMNES DE RISCOS PROFESSIONALS VISITEN L’AUDIÈNCIA DE BARCELONA I ASSISTEIXEN A UN JUDICI AMB JURAT

La visita de l’edifici de l’Audiència del passeig Lluís de Companys va ser molt complerta i interessant. Els estudiants van tenir l’oportunitat de veure les instal·lacions més importants d’aquest magnífic palau: Salas de judici, col·legi d’advocats, col·legi de procuradors, fiscalia...Fins i tot alguns dels alumnes es van poder vestir amb una toga o vestit habitual dels magistrats....

Al finalitzar, van anar a un judici amb jurat en el qual vam poder observar el funcionament de la justícia.

aud1

Alumnes de RIS1 visiten Expoquimia 2011

L'alumnat de RIS1 visiten Expoquimia 2011, que s'ha celebrat del 14 al 18 de novembre a Barcelona.

Expoquimia és una de les cites més importants per a les empreses i professionals del sector químic.

Ris1_expoq

Els alumnes de RIS-2 fan un curs de primers auxilis de creu roja

Des del centre i des de el seminari de Prevenció de Riscos Professionals volem agrair un any més a Juan Carlos de los Santos, en especial, i a Creu Roja Cornellà, per la seva col•laboració en la formació dels nostres alumnes del CFGS de Prevenció de Riscos Professionals, en primers auxilis. Ajudant així a la seva capacitació i currículum, i per tant creant futurs professionals més especialitzats.

auxilis

Els alumnes de prevenció de riscos professionals visiten el nou hospital de Sant Joan Despí Moisès B

Tots els membres del servei de prevenció d’aquest magnífic hospital van ser els encarregats de portar la visita. El tècnic de prevenció els va explicar el funcionament del seu servei i la metgessa i la infermera especialitzades en Medicina del treball van fer una interessant xerrada pràctica sobre un dels riscos més rellevants al sector sanitari: els riscos biològics.

hospital

Estàs aquí:Inici > Noticies > Cicles Formatius > Riscos Professionals