Centre

Aula Oberta

Els alumnes del PDC (AO) estan contents i motivats de formar part del projecte i poder compaginar classes al centre i tallers a la Fundació Llindar.

Alumnes Aula Oberta

Som Escola

La coordinadora cívica i educativa fa una crida a la comunitat educativa i la societat civil catalana per defensar el model vigent.

Som Escola

L’institut Esteve Terradas , 2n classificat en el Trofeu Insti edició 2013-2014

Durant els dies 21 i 27 de Maig es va celebrar el Trofeu Insti edició 2013/2014 als 5 instituts de la ciutat. El Torneig va començar el dia 20 de Maig amb la suspensió dels partits per causes meteorològiques, però la bona actuació del professorat col·laborador va provocar una ràpida reubicació pel dia 27 de Maig.

trofeu Insti

Llegeix més:L’institut Esteve Terradas , 2n classificat en el Trofeu Insti edició 2013-2014

Dibuixos de Oualid Doulay a la biblioteca

Dibuixos de Oualid Doulay

Recollida de roba i calçat: Som a la campanya de primavera!

logo GLORR

Col·laborem amb la fundació Glorr a la campanya de recollida de roba i calçat.
Podeu deixar les teva aportacions al contenidor taronja de l'entrada de l'institut abans del 27 de maig!

recollida de rob a i claçat: campanya de primavera

Premi Ensenyament 2014 - Fundació Cercle d'Economia

La Fundació El Llindar, amb el seu programa Reconnecta’t, ha estat guardonat amb el segon Premi Ensenyament 2014, que atorguen anualment la Fundació Cercle d’Economia i la Fundació Catalunya – La Pedrera. Aquest guardó reconeix la tasca educativa en favor del canvi, la iniciativa i la millora en la qualitat educativa.

Premi Ensenyament 2014 - Fundació Cercle d'Economia

Des de l’Institut Esteve Terradas volem felicitar a tot el personal de la Fundació El Llindar per tota la tasca que porta a terme.

Campanya per l'alliberament de les noies nigerianes segrestades

Prop de 300 nenes del nord-est de Nigèria continuen segrestades pel grup gihadista armat Boko Haram, organització que es manifesta contra l’escolarització de la dona.

CAMPANYA ALLIBERAMENT NOIES NIGERIANES SEGRESTADES

Aquesta acció de segrest vulnera directament la declaració universal dels drets humans, concretament els articles 3, 4 i 26, així com la Convenció sobre els drets de l’infant, en concret els articles 28 i 35.

El Departament d’Ensenyament ha promogut l’adhesió de l’escola catalana a la campanya internacional per a l’alliberament de les prop de 300 alumnes nigerianes que continuen segrestades pel grup gihadista Boko Haram.

L’Institut Esteve Terradas s’ha sumat a aquesta campanya amb una concentració de 5 minuts al pati de l’escola a les 11 h. del dia 14 de maig 2014. L’alumnat de l’ESO ha confeccionat dues pancartes amb els lemes “Bring back our girls” i “Real men don’t buy girls” després d’haver treballat els drets humans i els drets dels infants a les aules.

1r concurs fotogràfic Esteve Terradas

L'AMPA organitza un concurs de fotografia per a tot l'alumnat del centre.

Descarregueu les bases: 1r concurs fotogràfic Esteve Terradas

XIII concert de primavera de l'Esteve Terradas

XIII concert de primavera

Descarregar programa

Amb un clic pots ajudar a Sant Joan de Déu

El cantant Macaco en col.laboració amb els treballadors, pacients i familiars de la planta d'oncologia de l'hospital infantil de Sant Joan de Déu de Barcelona, han fet un "lip-dub" per a recollir fons per a la investigació del càncer.

Cada vegada que s'obre el vídeo entraràn 5 cèntims, per la GRAN CAUSA

Estàs aquí:Inici > Noticies > Centre > General