Centre

Campanya de recollida d'aliments de primera necessitat

Comença la Campanya de recollida d'aliments de primera necessitat al centre, que fa arribar aliments a la Botiga Solidària de Cornellà, que ofereix ajuda prop de 600 famílies.

Campanya de recollida d'aliments de primera necessitat

Si podem, AJUDEM a millorar la situació de moltes famílies, portant algun d'aquests aliments:

• Un paquet d' arròs o pasta
  • Paquet/pot de llegums seques
  • Una ampolla d' oli
  • Un tetrabrick de Llet
  • Conserves de peix o tomàquet natural

Moltes gràcies a tothom!

Campanya de recollida de roba 2015

Missatge de condol pels atemptats terroristes comesos a Paris el 14/11/2015

L'institut Esteve Terradas i Illa vol expressar la seva condemna i repulsa més enèrgica davant els atemptats que van tenir lloc la nit del 13 de novembre de 2015 a la ciutat de París, i vol mostrar la seva solidaritat a les víctimes, així com a les seves famílies i amics. La comunitat educativa del nostre centre lamenta la pèrdua de tantes vides humanes i l’atac a la llibertat que aquests actes representen.

Abel, no t'oblidem

Avui fa un mes que el nostre company Abel Martinez va morir.

Abel, no t'oblidem
L'Esteve Terradas diu: Abel no t'oblidem.

Lliurament de premis i diplomes

El dia 24 es van lliurar premis i diplomes per la participació a diversos concursos que diversos departaments, el AMPA i la biblioteca han organitzat a l'institut Esteve Terradas.

Tots els cursos estaven implicats i vam passar tot un matí pujant alumnes a l'escenari per reconèixer davant dels companys la seva feina i fer-los depositaris dels premis corresponents.

Lliurament de premis i diplomes   Lliurament de premis i diplomes   Lliurament de premis i diplomes

Llegeix més:Lliurament de premis i diplomes

Jornada de Portes Obertes de la Post-Obligatòria

Propera Jornada de Portes Obertes al centre.

Tindrà lloc el dimecres 6 de maig de 2015 a les 18:45, i el seu objectiu es explicar-vos que fem als Cicles Formatius, als Programes de Formació i Inserció i al Batxillerat.

cartell informatiu: Jornada de portes obertes

Participació Taula Rodona sobre el valor de la Cooperació

L'Andrea Merino i l'Àlex Campos participaran dimecres 29 d'abril a la Taula Rodona sobre el valor de Cooperació que organitza Cornellà Valors. Ens explicaran el projecte en el que han participat, el de VOLUNTARIAT.

3a edició del Concurs Cornellà Dance INS Music

El passat divendres 24 d'abril es va celebrar la 3a edició del Concurs Cornellà Dance INS Music a la Plaça Sant Ildefons. L'acte es va realitzar de 17 a 20h.

Aquest any com a novetat es va crear la categoria de solistes i, en aquesta modalitat es van atorgar dos premis:

• 1r premi: Sheila Pérez de l'Esteve Terradas i Illa (Actuació al Festival CorCanta que organitza l'Escola de ball i cant Eva Gris)
  • 2n premi: Paula Miranda de l'Esteve Terradas i Illa (Actuació a l'inici de la Jornada Teatral d'Experimenta que organitza el Departament de Joventut)

1r premi: Sheila Pérez   2n premi: Paula Miranda
1r premi: Sheila Pérez                              2n premi: Paula Miranda

A la categoria de ball es van presentar el grup Las swaggers de l'Esteve Terradas i Illa. Se'ls va entregar un diploma de participació al grup i actuaran a la Cloenda dels Jocs Escolars.

Las swaggers de l'Esteve Terradas i Illa

Minut de silenci com a mostra de solidaritat amb la Comunitat Educativa de l'Institut Joan Fuster

Un minut de silenci com a mostra de solidaritat amb famílies i docents del Joan Fuster
Manifest de l'Institut Esteve Terradas i Illa

APROPA: I Mostra dels ensenyaments de Cornellà de Llobregat

logo APROPA
Logo dissenyat per l'alumne d'AGS2 Víctor Vázquez

El divendres 17 d’abril té lloc a Cornella la I Mostra Apropa dels ensenyaments de Cornellà de Llobregat: Un espai de trobada, d’orientació i d’assessorament per als estudiants i famílies sobre les opcions educatives i formatives exisitents a la ciutat per als joves que han de decidir en breu el seu futur acadèmic i laboral.

Descarregueu el díptic.

Estàs aquí:Inici > Noticies > Centre > General