Centre

Recollida d'aliments: setmana de la dignitat

L'alumnat de l'Institut Esteve Terradas i Illa participarà en la IV Setmana de la Dignitat promoguda per L'Ajuntament de Cornellà, durant la setmana del 17 al 22 de maig del 2016.

Cartell de la setmana de la dignitat

Nosaltres col·laborarem en primera persona amb:

LA TROBADA INTERGENERACIONAL

Els nostres alumnes faran una trobada amb els avis de la Residència Jaume Naulart, on compartiran experiències de vida. Faran lectures de poemes, cançons, teatre, etc... i viuran de primera mà els valors de l'acompanyament, l'escolta, la conversa i l'afecte entre generacions.

EL GRAN RECAPTE D'ALIMENTS

Hem habilitat un punt de recollida d'aliments en el nostre centre. Es necessita: llegums cuits, oli, sucre, sal, tomàquet fregit, farina, conserves, gel de bany, bolquers, llet i detergent de la roba Moltes gràcies a tothom per la vostra participació.

Descarregueu el programa d'activitats.

Bon St. Jordi!

Jornada de Portes Obertes de la Post-Obligatòria

Propera Jornada de Portes Obertes al centre.

Tindrà lloc el dimecres 11 de maig de 2016 a les 18:45, i el seu objectiu es explicar-vos que fem als Cicles Formatius, als Programes de Formació i Inserció, al CAS (Curs Accés Grau Superior) i al Batxillerat.

cartell informatiu: Jornada de portes obertes

Dia Internacional del Llibre Infantil

Des del 1967, el 2 d’abril, coincidint amb la data del naixement de l’escriptor danès Hans Christian Andersen, l’IBBY promou la celebració del Dia Internacional del Llibre Infantil per tal de promocionar els bons llibres infantils i juvenils i la lectura entre els més joves.

Campanya de recollida d'aliments de primera necessitat

Comença la Campanya de recollida d'aliments de primera necessitat al centre, que fa arribar aliments a la Botiga Solidària de Cornellà, que ofereix ajuda prop de 600 famílies.

Campanya de recollida d'aliments de primera necessitat

Si podem, AJUDEM a millorar la situació de moltes famílies, portant algun d'aquests aliments:

• Un paquet d' arròs o pasta
  • Paquet/pot de llegums seques
  • Una ampolla d' oli
  • Un tetrabrick de Llet
  • Conserves de peix o tomàquet natural

Moltes gràcies a tothom!

Campanya de recollida de roba 2015

Missatge de condol pels atemptats terroristes comesos a Paris el 14/11/2015

L'institut Esteve Terradas i Illa vol expressar la seva condemna i repulsa més enèrgica davant els atemptats que van tenir lloc la nit del 13 de novembre de 2015 a la ciutat de París, i vol mostrar la seva solidaritat a les víctimes, així com a les seves famílies i amics. La comunitat educativa del nostre centre lamenta la pèrdua de tantes vides humanes i l’atac a la llibertat que aquests actes representen.

Abel, no t'oblidem

Avui fa un mes que el nostre company Abel Martinez va morir.

Abel, no t'oblidem
L'Esteve Terradas diu: Abel no t'oblidem.

Lliurament de premis i diplomes

El dia 24 es van lliurar premis i diplomes per la participació a diversos concursos que diversos departaments, el AMPA i la biblioteca han organitzat a l'institut Esteve Terradas.

Tots els cursos estaven implicats i vam passar tot un matí pujant alumnes a l'escenari per reconèixer davant dels companys la seva feina i fer-los depositaris dels premis corresponents.

Lliurament de premis i diplomes   Lliurament de premis i diplomes   Lliurament de premis i diplomes

Llegeix més:Lliurament de premis i diplomes

Jornada de Portes Obertes de la Post-Obligatòria

Propera Jornada de Portes Obertes al centre.

Tindrà lloc el dimecres 6 de maig de 2015 a les 18:45, i el seu objectiu es explicar-vos que fem als Cicles Formatius, als Programes de Formació i Inserció i al Batxillerat.

cartell informatiu: Jornada de portes obertes

Estàs aquí:Inici > Noticies > Centre > General