Centre

Campanya Canvi d'Armari- Recollida de Roba

Iniciem els preparatius de la propera campanya de recollida de roba utilitzada, calçat, mantes, etc., tant de nens/es com d'adults. En el vestíbul de l'institut, davant de secretaria trobareu un punt de recollida fins el 7 d'abril.

Un any més esperem seguint contant amb la col·laboració del professorat i alumnat per poder seguir amb els enviaments de les ajudes a les famílies necessitades de Cornellà.

l'Institut Esteve Terradas Participa a la Màgic Line de l'Hospital Sant Joan de Déu

L'equip Mecànics en Acció a col·laborat i participat a la Màgic Line d'aquest any, amb un repte inicial de 250€.

La recaptació a arribat finalment a 670€ gràcies a la venda de clauers personalitzats i la col·laboració de la resta de companys de l'Institut. Gràcies a tots per posar el vostre granet de sorra!!!

L'Institut Esteve Terradas i Illa et dessitja Bones Festes!

Carlolina Molina Gómez (Cicle Formatiu Grau Mitjà Preimpressió Digital)

Pàgina en construcció

Disculpin les molèsties!!!

XV concert de primavera + 40 aniversari de l'institut

40 aniversari de l'Institut Esteve Terradas i Illa

40 anys d'història de l'Institut

XV Concert de Primavera + Celebració del 40 aniversari de l'Institut Esteve Terradas, que va tenir lloc el dia 31 de maig 2016 a l'Auditori de Cornellà

Vídeo de l'acte complert

Vídeo del XV Concert de Primavera - Celebració del 40 aniversari de l'Institut Esteve Terradas, que va tenir lloc el dia 31 de maig 2016 a l'Auditori de Cornellà

Recollida d'aliments: setmana de la dignitat

L'alumnat de l'Institut Esteve Terradas i Illa participarà en la IV Setmana de la Dignitat promoguda per L'Ajuntament de Cornellà, durant la setmana del 17 al 22 de maig del 2016.

Cartell de la setmana de la dignitat

Nosaltres col·laborarem en primera persona amb:

LA TROBADA INTERGENERACIONAL

Els nostres alumnes faran una trobada amb els avis de la Residència Jaume Naulart, on compartiran experiències de vida. Faran lectures de poemes, cançons, teatre, etc... i viuran de primera mà els valors de l'acompanyament, l'escolta, la conversa i l'afecte entre generacions.

EL GRAN RECAPTE D'ALIMENTS

Hem habilitat un punt de recollida d'aliments en el nostre centre. Es necessita: llegums cuits, oli, sucre, sal, tomàquet fregit, farina, conserves, gel de bany, bolquers, llet i detergent de la roba Moltes gràcies a tothom per la vostra participació.

Descarregueu el programa d'activitats.

Bon St. Jordi!

Jornada de Portes Obertes de la Post-Obligatòria

Propera Jornada de Portes Obertes al centre.

Tindrà lloc el dimecres 11 de maig de 2016 a les 18:45, i el seu objectiu es explicar-vos que fem als Cicles Formatius, als Programes de Formació i Inserció, al CAS (Curs Accés Grau Superior) i al Batxillerat.

cartell informatiu: Jornada de portes obertes

Dia Internacional del Llibre Infantil

Des del 1967, el 2 d’abril, coincidint amb la data del naixement de l’escriptor danès Hans Christian Andersen, l’IBBY promou la celebració del Dia Internacional del Llibre Infantil per tal de promocionar els bons llibres infantils i juvenils i la lectura entre els més joves.

Estàs aquí:Inici > Noticies > Centre > General