Centre

TANCAT DEL 27 DE JULIOL AL 31 D'AGOST DEL 2017 (ambdós inclosos).

A la pàgina web podeu trobar els horaris d'exàmens de setembre i calendari d'inici de curs.

BON ESTIU!!!!!

Distinció a David López per la nota obtinguda a Selectivitat

L'alumne de 2n batxillerat David López Blanco rep una distinció a l'Auditori de Barcelona per la nota obtinguda a la selectivitat a càrrec del President de la Generalitat.

ACTE GRADUACIÓ ALUMNES DUAL Baix Llobregat

EL 14 de juny es va portar a terme a la Biblioteca Miquel Martí i Pol de Sant Joan Despí, l’ACTE DE GRADUACIÓ dels alumnes que han participat en el projecte DUAL de la promoció 2015-2017.

L' ESTEVE AMB ELS REFUGIATS A GRÈCIA

El 31 de maig i el 1 de juny hem gaudit de la companyia del nostre antic alumne, Jordi. Cooperant de la ONG Help Refugees. Hem organitzat el 1r Mercat Solidari a favor d’aquesta organització.

Alumnes i professors han contribuït a aquesta causa, i hem recaptat 84.06 € que s’ha ingressat en el compte d’ aquesta associació que treballa en el caps de refugiats a Grècia.

Amb la nostra petita ajuda, esperem que l’estiu no sigui tant difícil i que les seves condicions de vida millorin.

Moltes gràcies a tots i totes per la vostra solidaritat!

Jornada de Portes Obertes de la Post-Obligatòria

Propera Jornada de Portes Obertes al centre.

Tindrà lloc el dimecres 10 de maig de 2017 a les 18:45, i el seu objectiu es explicar-vos que fem als Cicles Formatius, als Programes de Formació i Inserció, al CAS (Curs Accés Grau Superior) i al Batxillerat.

Poster Jornada de Portes Obertes

Campanya Canvi d'Armari- Recollida de Roba

Iniciem els preparatius de la propera campanya de recollida de roba utilitzada, calçat, mantes, etc., tant de nens/es com d'adults. En el vestíbul de l'institut, davant de secretaria trobareu un punt de recollida fins el 7 d'abril.

Un any més esperem seguint contant amb la col·laboració del professorat i alumnat per poder seguir amb els enviaments de les ajudes a les famílies necessitades de Cornellà.

l'Institut Esteve Terradas Participa a la Màgic Line de l'Hospital Sant Joan de Déu

L'equip Mecànics en Acció a col·laborat i participat a la Màgic Line d'aquest any, amb un repte inicial de 250€.

La recaptació a arribat finalment a 670€ gràcies a la venda de clauers personalitzats i la col·laboració de la resta de companys de l'Institut. Gràcies a tots per posar el vostre granet de sorra!!!

L'Institut Esteve Terradas i Illa et dessitja Bones Festes!

Carlolina Molina Gómez (Cicle Formatiu Grau Mitjà Preimpressió Digital)

Pàgina en construcció

Disculpin les molèsties!!!