Setmana Sant Jordi

A la Biblioteca Joan Salvat Papasseit hem viscut la setmana de Sant Jordi d'una manera molt intensa. Hem tingut una xerrada amb l'autor Joan Manuel Gisbert, un taller de comics amb el Sergi Portela, concursos literaris, de còmics...

Us deixem unes imatges perquè pugueu recordar aquests moments.

Guanyadors del Premi Literari Joan Salvat Papasseit - Sant Jordi 2016

23è premi literari St Jordi 2016

Descarregueu el llistat de guanyadors dels PREMIS LITERARIS JOAN SALVAT PAPASSEIT.

Descarregueu les bases del concurs! 23è premi literari St Jordi 2016

Properes activitats a la Biblioteca Joan Salvat-Papasseit

23è Premi Literari Joan Salvat-Papasseit

Taller de còmic

XIX concurs de dracs

La maldición del arquero

La rosa com a metàfora

Arriba la festa del còmic a la Biblioteca Joan Salvat Papasseit!

Aquest any, coincidint amb el 80è aniversari de F. Ibáñez (creador d’en Mortadel·lo i en Filemó) i del 70è aniversari del “cowboy" més ràpid de tot l’Oest, en “Lucky Luke”, a la Biblioteca Joan Salvat Papasseit hem volgut retre un homenatge a aquest gènere literari. Per aquest motiu hem organitzat una exposició i un petit concurs de còmic (descarregueu les bases) obert a tots els usuaris de la biblioteca, un petit tastet que volem que us serveixi per animar-vos a participar en el 32è Concurs de Còmics “Ciutat de Cornellà”.

Bases del concurs de còmic del Esteve Terradas

Volem agrair la col·laboració de Norma Editorial, que ens ha fet donació d'un lot de còmics Manga per a la nostra biblioteca, flyers i punts de llibres, també volem agrair a Ficòmic la seva ajuda, organitzador del Saló Internacional del Còmic de Barcelona que enguany celebra la seva 34 edició del 5 al 8 de maig i on “Còmics a Cornellà” hi serà present amb un stand.

Us hi esperem!!!!

23è Premi Literari Joan Salvat Papasseit Sant Jordi 2016

Des de la Biblioteca Joan Salvat Papasseit venim convocant any darrere any els PREMIS LITERARIS JOAN SALVAT PAPASSEIT, com una manera d’estimular la creació literària i l’ interès per l’expressió escrita de l’alumnat de l’ INS Esteve Terradas i Illa. És una proposta pedagògica adreçada a tot l’alumnat.

Es a traves de la literatura que, pasi el que pasi, ens ha de portar a ser un poble integra, honest i amb il·lusions per tirar endavant nous projectes engrescadors i on puguem bolcar tota la nostra imaginació per assolir nous reptes i amb plena llibertat d’expressió.

L’esforç i el treball poden ser un bon camí per un futur més esperançador.

Descarregueu les bases del concurs!

23è premi literari St Jordi 2016

Lliurament de Premis Concurs "Premiere Oscar"

El passat 8 de març del 2016 es va lliurar a la biblioteca Joan Salvat Papasseit el premi del concurs "Premiere Oscar".

El guanyador va ser l'alumne de 2n d'ESO A Marc Alcaide Ortega, que va encertar 11 de les 24 nominacions.

Lliurament de Premis Concurs "Premiere Oscar"

Llegeix més:Lliurament de Premis Concurs "Premiere Oscar"

Amb nom de dona

Avui dia 8 de març, dia de la dona treballadora, a la biblioteca Joan Salvat Papasseit trobareu una selecció bibliogràfica de novel·les amb nom de dona. Descobreix quina història amaga cadascuna d'elles.

Noves exposicions al centre

Per celebrar el 8 de març, del 25 de febrer al 11 de març el nostre institut compta amb dues exposicions cedides per l’ Institut Català de les Dones:

Rosa Leveroni, dona de lletres  Artistes catalanes del dibuix i la pintura

Llegeix més:Noves exposicions al centre

Jornada de Portes Obertes a la biblioteca

Aquest dimecres dia 2 de març, jornada de portes obertes, vine a jugar a la biblioteca a jocs de taula. Us ensenyarem el funcionament de cadascun dels jocs que tenim i farem una partida!

Jornada de Portes Obertes a la biblioteca

Aprofita per conèixer l'espai de la biblioteca!!!

Premiere Òscar 2016

Amb motiu de la 88a edició dels Òscar, aquest any es fa a la biblioteca un concurs de cinema: Premiere Oscar 2016. Consisteix en omplir una travessa dels nominats als premis Oscar.

El termini per participar és del 15 al 26 de febrer. Descarregueu la butlleta de travessa aquí.

Premiere Oscar 2016

El dia 4 de març es publicaran els resultats amb els noms dels concursants que més hagin encertat. Aquell mateix dia el guanyador podrà recollir el seu diploma a la biblioteca.

Per a qualsevol aclariment, no dubteu en posar-vos en contacte amb la biblioteca.

Estàs aquí:Inici > Noticies > Centre > Biblioteca