General

Els alumnes de quart d'ESO realitzen una experiència de treball a les classes d'Història a través de documents històrics primaris

Per segon any, el Departament de C. Socials ha realitzat amb els alumnes de Quart d'ESO, el desenvolupament d'una Unitat didàctica a través de fonts documentals primàries.

El treball que s'ha realitzat se centra a descobrir les arrels del feixisme arreu del món utilitzant documents primaris. El treball que s'ha realitzat ha estat tutoritzat també amb professorat de la Universitat de Barcelona que han treballat conjuntament amb el Centre per tal d'incorporar a les programacions del centre, noves metodologies de treball més atractives i innovadores.

Els grups de segon de Batxillerat fan una visita guiada a Barcelona sobre la Guerra civil i el Palau de la Música

El passat més de febrer, els grups de Segon de Batxillerat van fer una visita guiada per la Barcelona de la Guerra civil. Es va poder visualitzar i comentar els punts i fets més significatius de la Guerra civil, especialment aquells que expliquen com es va viure la guerra des de la rereguarda.

També es va fer una visita comentada a l'edifici del Palau de la Música pels alumnes que fan Història de l'Art.

Els Castellers de Cornellà són un magnífic exemple de com la suma de gent de totes les edats, sexe, origen i religió, ha permés carregar i descarregar centenars de castells des de la seva fundació al 1991. L'activitat va agradar tant que alguns alumnes van assistir a l'assaig de divendres nit.

Llegeix més:Els alumnes de 1 ESO van al local d'assaig dels Castellers de Cornellà en el marc del dia de la dona

Els alumnes de 1r Batxillerat de Religió i de Dibuix Tècnic han visitat la Sagrada Família

Els alumnes de 1r Batxillerat de Religió i de Dibuix Tècnic visiten la Sagrada Família

L'alumnat de 3r ESO visita el Parlament de Catalunya

Els alumnes de 1r de batxillerat disfruten de tres dies d'esquí a la Cerdanya.

Els alumnes de 1r de batxillerat hem disfrutat de tres magnífics dies d'esquí a la Cerdanya.

Els alumnes de 1r de batxillerat disfruten de tres dies d'esquí a la Cerdanya.

Llegeix més:Els alumnes de 1r de batxillerat disfruten de tres dies d'esquí a la Cerdanya.

Jornada de Portes Obertes ESO : dimarts 3 de març - 18:30h

logo

Totes les famílies de primària esteu convidades a la Jornada de Portes Obertes que realitzarem al nostre institut amb el següent programa:

• Presentació de l'equip directiu.
  • Informació d'interès sobre el funcionament del centre a nivell educatiu i acadèmic.
  • Visita guiada a les instal.lacions del centre.

Carnestoltes 2015 a l'Esteve Terradas

El divendres 13 de febrer els alumnes d'ESO i Batxillerat van celebrar Carnestoltes. Al llarg del matí es van fer tot un seguit de tallers. Hi havia de ball, d'escacs, de fer sabó, de karaoke, de basket... i el Túnel del Terror que organitzen els alumnes de 4t.

Carnestoltes 2015 a l'Esteve Terradas

Els alumnes de Batxillerat participen al Taller de RCP cardiorespiratòria.

Al llarg de la segona avaluació els alumnes de batxillerat han participat en el Taller de RCP (recuperació) cardiorespiratòria.

Concurs de disfresses del Carnestoltes Esteve Terradas 2015

Concurs de disfresses del carnestoltes Esteve Terradas 2015

PARTICIPANTS

Pot participar en el concurs de disfresses del carnestoltes Esteve Terrades 2015 tot l'alumnat, ja sigui individualment o en grup.

DATES, LLOC I HORARI

Divendres 13 de febrer a les 12:30: rua al pati

CATEGORIES

• Individual o parella
  • Grup (màxim 10 persones)

PREMIS

• Premi individual: Sopar per a dues persones a un restaurant de Cornellà
  • Premi grup: Sopar per als components del grup a un restaurant de Cornellà

JURAT

El jurat tindrà en compte els aspectes següents per atorgar els premis:

• Posada en escena, presentació.
  • Caracterització, maquillatge i perruqueria
  • Originalitat

La decisió del jurat es inapel·lable.

El jurat es reserva el dret de deixar deserta alguna de les categories.

Estàs aquí:Inici > Noticies > ESO - Batxillerat > Coordinació