Cloenda de la 2ª Promoció de Voluntariat Esteve Terradas

La tarda del 18 de maig vam celebrar l'acte de Cloenda de la 2ª Promoció de Voluntariat del centre a la biblioteca Joan Salvat Papasseït. A l'acte hi van assistir representants de l'Ajuntament, del CIJ Sanfeliu-Sant Ildefons, del Dept. d'Ensenyament i membres de l'equip directiu, així com les famílies i voluntaris d'aquest projecte.

Cloenda de la 2ª Promoció de Voluntariat Esteve Terradas

Després vam gaudir d'una gran festa de comiat, on tothom va celebrar la seva participació en aquest projecte.

Alumnes de 4rt d'ESO contra la violència de genere

Maria González, alumna nostra de 2n de batxillerat, és campiona d'Espanya de futbol femení

El campionat d'Espanya de futbol femení, categoria sub-18 ha finalitzat. A la final es van enfrontar la Selecció Catalana i la Selecció Valenciana; amb un resultat de 2-0 va resultar guanyadora la Selecció Catalana.

Acte de cloenda del projecte "Sharing to Learn"

Acte de cloenda del projecte "Sharing to Learn" a l'Atrium de Viladecans. Mestres, professors i alumnes: Sharing is caring!

Acte de cloenda del projecte "Sharing to Learn"

Participem en el projecte "Cornellà per la Dignitat"

L'alumnat de 3r d’ESO de l'Institut Esteve Terradas i Illa participarà en la Setmana de la Dignitat promoguda per l'Ajuntament de Cornellà, durant la setmana del 17 al 22 de maig del 2016 amb una trobada en els avis de la Residència Jaume Naulart.

Guanyadors del concurs de St. Jordi

guanyadors del concurs de St. Jordi

Guanyadors/es de 4 de Eso del concurs de Sant Jordi organitzats pels departaments de Castellà, de Català i de Socials, juntament amb la Biblioteca Joan Salvat Papasseit.

Moltes felicitats a tots els premiats i a tots els que heu participat!!

Feliç Sant Jordi !

Participació de l'alumnat de l'Esteve a la XAJI: “Xarxa Activa de joventut per la igualtat”

Vídeo de les i els alumnes de la XAJI de l'INS Esteve Terrades, sobre Violències 2.0:

Vídeo resum de la 2ª Trobada de la XAJI, del passat 4 de març, al Citilab de Cornellà:

2n de Batxillerat visita Budapest

La setmana anterior a les vacances de Setmana Santa, els alumnes de 2n de Batxillerat del curs han fet de viatge de final d'etapa una visita a Budapest, la segona capital de l'antic Imperi Austrohongarès.

2n de Batxillerat visita Budapest

Els alumnes van visitar tant Buda com Pest, van fer un creuer pel Danubi i van passar una tarda al Balneari Szechenyi, entre altres activitats.

Ruta de la Guerra civil a Barcelona dels alumnes de Segon de Batxillerat

El passat mes de febrer, l' alumnat de Segon de Batxillerat va realitzar una ruta històrica pels punts més emblamàtics de la ciutat de Barcelona, per tal de rememorar els moments més significatius de la Guerra civil.

Exposició de treballs del dia de la dona treballadora

Els alumnes de Quart d' ESO i Segon de Batxillerat, han organitzat una exposició de murals pel 8 de març amb el títol de dones INVISIBLES i VISIBLES.

dones INVISIBLES i VISIBLES

S'han presentat uns 70 murals que han tingut com tema central, el reconeixement de les dones que han participat i participen en la vida cultural, econòmica,pòlítica,esportiva... i que moltes, la majoria de vegades, resten invisibles.

En aquesta exposició han participat 150 alumnes i els seus treballs es poden veure en el passadís de la primera planta.

Estàs aquí:Inici > Noticies > ESO - Batxillerat > Coordinació