Sopar de Nadal

Dimecres dia 17 de desembre va tenit lloc el sopar de Nadal i el concert de flauta dels alumnes de 1r d'ESO del nostre institut. Pares, alumnes i professorat varem gaudir de la nit.

L’Esteve Terradas participa en el projecte Rius.

Els alumnes de 1r d’ESO participen des d’aquest curs en el projecte Rius.

L’Esteve Terradas participa en el projecte Rius.

Llegeix més:L’Esteve Terradas participa en el projecte Rius.

El grup de 1r A de l'ESO guanya el premi d'hivern a l'aula més neta i educada

Felicitats!!!!!!

El grup de 1r A de l'ESO guanya el premi d'hivern a l'aula més neta i educada

XAJI: en Prevenció de les Violències de Gènere a l'Institut

Integrants del grup XIAJI

L' alumnat de 2n d'ESO han organitzat un grup d'alumnes voluntaris/es per treballar en la Prevenció de les Violències de Gènere a l'Institut.

El grup es diu XAJI ( Xarxa Activa de Joves per la Igualtat) Aquest grup treballa en xarxa amb altres instituts de Catalunya en col·laboració amb la Plataforma contra la violència de Gènere de Catalunya.

Taller de "Lectures no sempre recomanades"

Aquest any els alumnes de 3r i 4t de l'ESO han participat en el taller de Lectures no sempre recomanades. Després de llegir un dels títols poc recomanats i fer-ne un curt, els participants que apareixen a la fotografia, han guanyat el premi als millors efectes especials que atorga l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat.

Premis lectures poc recomanades
Moltes felicitats!

Gimcana de coeducació i per la igualtat de gènere

Foto gimcana

L'alumnat de 1r d'ESO ha participat a la gimcana de coeducació i per la igualtat de gènere a Can Mercader, la qual ha estat organitzada per membres del CRAJ de l'Ajuntament de Cornellà.

L'alumnat de 4t d'ESO van presentar al Citilab el curt 'A la meva pell'

El curt ens mostra les desigualtats de gènere i altres tipus de discriminació que noies i nois poden patir als instituts. Està rodat íntegrament a l'Esteve Terradas i s'ha fet amb el guiatge de la Sònia Juan de l'Ajuntament de Cornellà.

Lectura de poemes als avis del casal Jaume Nualart de Cornellà

Els alumnes entren en petits grups a llegir els poemes

Èxit absolut de la visita d’alumnes de 2n i 3r de l'Esteve a la residència d'avis Jaume Nualart de Cornellà, activitat que s’emmarca dintre de la setmana de la dignitat de la ciutat. El dia 21 de maig de 2014, joves i grans van compartir literatura i música intercanviant gèneres generacionals. S’ho van passat tots tant bé que al dia següent quatre alumnes van tornar a visitar els avis i jugar amb ells al dominó.

El_tercer_grup_entra_a_llegir
El tercer grup entra a llegir

L'ambient_arriba_a_ser_tant_amigable_que_ballen_ambdues_generacions
L'ambient arriba a ser tant amigable
que ballen ambdues generacions

XIII concert de primavera en imatges.

El passat dimecres dia 7 de maig vam celebrar el XIII concert de primavera. Va estar tot un èxit de participació, espectadors i varietat.

XIII concert de primavera

Llegeix més:XIII concert de primavera en imatges.

sessió de "Marketing and Sales" a 1r de batxillerat

Alumnes de 1r de Batxillerat assistint a una sessió de <em>Marketing and Sales</em>

Emmarcat en el programa Junior Achievement, en que l'empresa SIEMENS és patrocinadora, s'ha desenvolupat una sessió de "Marketing and sales" a 1r de batxillerat. El proper dimecres es realitzarà una altra sessió amb el títol de "Busines Plan".

Llegeix més:sessió de "Marketing and Sales" a 1r de batxillerat

Estàs aquí:Inici > Noticies > ESO - Batxillerat > Coordinació