General

Els alumnes de 2nB de l'ESO van participar en la fira de plurilingüisme d'EUROMANIA

Llença’t, a conèixer idiomes,
a conèixer món.
Cada vegada els vas entenent millor,
i et diuen que pensis,
que el plurilingüisme és fonamental,
que t’obre les portes cap a la diversitat.

Sortida al Parc Ciclista

Els alumnes de 2n d'ESO van participar a una activitat de bicicleta al Parc Ciclista del Llobregat ubicat al Parc de la Fontsanta.

Sortida al Parc Ciclista

Vam fer una primera part al Parc Ciclista amb activitats d'habilitats (circuit tècnic, de muntanya, taller de mecànica), i una segona, fent una volta al Parc de la Fontsanta utilitzant la bicicleta com a mitja de transport sostenible.

Sortida al Parc Ciclista      Sortida al Parc Ciclista      Sortida al Parc Ciclista

Primera promoció del curs de voluntariat

El dia 12 de maig vam celebrar la cloenda de la primera promoció del curs de voluntariat a l'Esteve Terradas.

Primera promoció del curs de voluntariat

Aquesta nova experiència ha sigut molt enriquidora per a tothom i tenim clar que s'ha de repetir l'any vinent.

VIII Trobada de mediadors

La VIII Trobada de mediadors consisteix en una jornada on tots els mediadors de tot el Baix llobregat (15 centres), es reuneixen per fer activitats i compartir les experiències de la mediació.

VIII Trobada de mediadors

En la jornada vam haver de resoldre diversos problemes per equips (formats per diferents centres), i va acabar amb el lliurament de diplomes.

VIII Trobada de mediadors

El día 29 d'abril l'alumne de 2º de batxillerat tecnològic Lucas Ferrer va recollir el diploma acreditatiu com 1er Finalista de la província de Barcelona del 2º concurs escolar Carta a un Militar Español.

L'acte es va celebrar a les instal·lacions que les FFAA tenen la caserna del Bruc a Barcelona.

L'edició d'aquest any ha contat amb la participació de més de 280 centres docents repartits per tot el territori espanyol.

L'alumnat de tots els cursos de l'ESO ha participat en els tallers de prevenció de violència de gènere

Invitació a l'acte de cloenda de la primera promoció del Curs de Voluntariat

Els alumnes de 2n de Batxillerat viatgen a Berlin

Els alumnes de 2n de Batxillerat han fet el seu viatge de final d'estudis a Berlin. Hi van estar entre els dies 22 i 26 de març.

Concurs Fotografia Matemàtica a l'Esteve Terradas

cartell del concurs

1. Podrà participar al concurs tot l'alumnat de 1r i 2n d’ESO de l’INS Esteve Terradas.
  2. La temàtica del concurs és la fotografia matemàtica.
  3. Cada participant podrà presentar com a màxim 1 fotografia i posar-li un títol adient. No es permet el retoc digital.
    Un exemple del que s’ha d’enviar és:
                                    Octàgon i Cerle
                                     "Octàgon i Cercle"
  4. Les fotografies podran ser en color o en blanc i negre.
  5. Les fotografies es podran enviar al correu Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.  fins al dia 21 d'abril de 2015.
    Cada arxiu podrà tenir un pes màxim de 5 MB i només podrà ser presentat en format JPG.
  6. Premis per a cada curs participant:
    • Primer premi: val regal per valor de 30 euros
    • Segon premi: val regal per valor de 20 euros
    A més, es triaran les 3 millors fotografies de cada curs per enviar al concurs de Fotografia Matemàtica de l’ABEAM.
  7. Jurat
    El jurat podrà declarar desert el concurs, total o parcialment. El veredicte del jurat serà inapel·lable i definitiu.
  8. Acceptació i garanties
    La participació en aquest concurs implica l'acceptació sense excepcions de les bases que el regeixen i de la resolució i veredicte que pugui assolir el jurat. Els concursants garanteixen que són els autors i únics titulars dels drets de les fotografies, que son inèdites i originals, i que s'han realitzat dins el termini establert. Els concursants eximeixen als organitzadors en qualsevol responsabilitat davant de tercers que poguessin reclamar.

Els alumnes de 1er d'ESO participen a la festa del riu

El passat 20 de març als alumnes de 1r d'ESO E van participar a la segona Festa del Riu que, amb motiu del Dia Mundial de l'Aigua, organitzaren els ajuntaments de Cornellà i de l'Hospitalet del Llobregat i la Xarxa d´ Escoles Sostenibles (XESC). L'alumnat de 1r d´ ESO E es va dirigir al riu Llobregat on van fer de “Detectius de riu” ja que van descobrir l'entorn, van identificar les parts del riu i també les espècies vegetals que hi habiten i van conèixer de primera mà com és el procés de recuperació d'una bassa per a amfibis.

Els alumnes de 1er d'ESO participen a la festa del riu

Aprofitant que aquell dia hi havia l'eclipsi solar varen poder observar-lo, malgrat els núvols, gràcies a l'utilització de material especial.

Estàs aquí:Inici > Noticies > ESO - Batxillerat > Coordinació