Seguiment d'un arbre

Aquest es un petit treball voluntari que han fet alguns alumnes de 1r ESO, seguint el creixement d'un arbre durant  tot el curs. Com a mostra el de l'alumne David Segura de 1r C.

1er d'ESO al bosc urbà, per tenir un aula més neta

Els alumnes de 1r d’ESO A han estat els guanyadors del concurs “AULES NETES I EDUCADES” que els enfrontava a la resta de grups de 1r i 2n d’ESO a veure quin grup tenia la classe més neta al llarg del curs.

1er d'ESO al bosc urbà, per tenir un aula més neta

Durant tot l’any han estat capdavanters i al final han guanyat només per un punt de diferència amb el segon classificat 1r ESO B. Per contra la classe més bruta ha estat 2n A.

Els guanyadors van ser convidats per l’AMPA i l’institut a passar el matí del dia 8 de juny al BOSC URBÀ , un parc d’aventura que hi ha al recinte del Fòrum.

FELICITATS GUANYADORS!

Els alumnes de 2nB i la Nicoleta van participar en la 2ª fira de llengües romàniques i volen compartir amb vosaltres la seva experiència i les seves vivències del seu projecte plurilingüístic d'EUROMANIA.

Descarregueu la presentació fotogràfica

Els alumnes de 2n d'ESO reben a l'escriptor de Presoners del mar, Arturo Padilla De Juan.

2n d'ESO en bicicleta

Uns quants alumnes de 2n d'ESO, que fan el "Crèdit de Síntesi dels Transports", han fet 30km en bicicleta per arribar fins a "Can Tet", un dels espais protegits del Delta del Llobregat.

Visita al Teatre Victòria, per veure "Mar i Cel"

El dijous 28 de maig, 85 alumnes de 4t d'ESO i batxillerat vam anar al Teatre Victòria a veure el musical de Dagoll Dagom MAR I CEL. Va ser emocionant sentir i contemplar les veus de Saïd i de Blanca en directe i en un muntatge espectacular.

Visita al Teatre Victòria, per veure "Mar i Cel"

L'alumnat ha vibrat amb l'espectacle després de llegir i analitzar el clàssic d'Àngel Guimerà. Una història d'amor entre els dos joves que ens atrapa d'immediat i ens captiva per un amor capaç d'imposar-se sobre els desvaris horripilants dels fanatismes religiosos, no importa si cristià o musulmà.

Viatge fi de curs: 4rt d'ESO a Londres

L'alumnat de 4t d'ESO ha visitat Londres del 4 al 7 de juny.

Viatge fi de curs: 4rt d'ESO a Londres

It was an awesome trip!

Última jornada Dinamització de patis

Ultima jornada Dinamització de patis

Un any més hem pogut gaudir de l'activitat Dinamització dels patis. El dimecres vam celebrar l'última jornada amb un partit de futbol i repartiment de premis. Moltes gràcies a Luis i Isaac!

El 21 de maig el nostre institut va presentar el seu PDC a la UB durant les jornades d'atenció a la diversitat.

Compartir experiències a la classe d’historia

El dimecres dia 20 de maig vam gaudir de la visita de la Sra. Lucinda Estruga. Amb 79 anys, mare de 3 fills i àvia de 7 néts, la Lucinda és Presidenta de l' associació de Dones Àrtemis, i pertany al grup d' escriptors Auto@rs de Cornellà.

La classe de memòria històrica amb els grups de 2A i 2C d'ESO va permetre recuperar la visió de com era l'antic Cornellà, com es vivia, quines tradicions i festes es celebraven, etc.

Va ser una experiència molt enriquidora, on les generacions del futur van aprendre del nostre passat més proper.

Estàs aquí:Inici > Noticies > ESO - Batxillerat > Coordinació