Taller de "Lectures no sempre recomanades"

Aquest any els alumnes de 3r i 4t de l'ESO han participat en el taller de Lectures no sempre recomanades. Després de llegir un dels títols poc recomanats i fer-ne un curt, els participants que apareixen a la fotografia, han guanyat el premi als millors efectes especials que atorga l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat.

Premis lectures poc recomanades
Moltes felicitats!

Gimcana de coeducació i per la igualtat de gènere

Foto gimcana

L'alumnat de 1r d'ESO ha participat a la gimcana de coeducació i per la igualtat de gènere a Can Mercader, la qual ha estat organitzada per membres del CRAJ de l'Ajuntament de Cornellà.

L'alumnat de 4t d'ESO van presentar al Citilab el curt 'A la meva pell'

El curt ens mostra les desigualtats de gènere i altres tipus de discriminació que noies i nois poden patir als instituts. Està rodat íntegrament a l'Esteve Terradas i s'ha fet amb el guiatge de la Sònia Juan de l'Ajuntament de Cornellà.

Lectura de poemes als avis del casal Jaume Nualart de Cornellà

Els alumnes entren en petits grups a llegir els poemes

Èxit absolut de la visita d’alumnes de 2n i 3r de l'Esteve a la residència d'avis Jaume Nualart de Cornellà, activitat que s’emmarca dintre de la setmana de la dignitat de la ciutat. El dia 21 de maig de 2014, joves i grans van compartir literatura i música intercanviant gèneres generacionals. S’ho van passat tots tant bé que al dia següent quatre alumnes van tornar a visitar els avis i jugar amb ells al dominó.

El_tercer_grup_entra_a_llegir
El tercer grup entra a llegir

L'ambient_arriba_a_ser_tant_amigable_que_ballen_ambdues_generacions
L'ambient arriba a ser tant amigable
que ballen ambdues generacions

XIII concert de primavera en imatges.

El passat dimecres dia 7 de maig vam celebrar el XIII concert de primavera. Va estar tot un èxit de participació, espectadors i varietat.

XIII concert de primavera

Llegeix més:XIII concert de primavera en imatges.

sessió de "Marketing and Sales" a 1r de batxillerat

Alumnes de 1r de Batxillerat assistint a una sessió de <em>Marketing and Sales</em>

Emmarcat en el programa Junior Achievement, en que l'empresa SIEMENS és patrocinadora, s'ha desenvolupat una sessió de "Marketing and sales" a 1r de batxillerat. El proper dimecres es realitzarà una altra sessió amb el títol de "Busines Plan".

Llegeix més:sessió de "Marketing and Sales" a 1r de batxillerat

Els alumnes de 3r d'ESO visiten Catalunya Ràdio

La setmana passada tots els grups de 3r d'ESO van anar a visitar Catalunya Ràdio, i van estar de públic al programa El matí, amb Mònica Terribas.

Alguns alumnes de 3r D amb Bruno Oro, un dels actors de Polònia.

Vídeo dels treballs de recerca de l'Ajuntament de Cornellà

L'alumnat que ha guanyat els 1r i 2n  premis dels treballs de recerca de l'Ajuntament de Cornellà, grava un vídeo al Citilab. Entre els premiats que han gravat aquest vídeo hi ha l'alumna Sandra Guerrero del 2n de Batxillerat Social-Humanístic.

Guanyadors del treball de recerca de l'Ajuntament de Cornellà

XIII Mostra de treballs de recerca de l'Ajuntament de Cornellà de Llobregat

Dimarts, 8 d'abril. Lliurament dels premis de la XIII Mostra de Treballs de Recerca de l'Ajuntament de Cornellà de Llobregat.

Sis alumnes de Batxillerat de l’Esteve Terradas han participat enguany a la Mostra de Treballs de Recerca que organitza l'ajuntament i al Concurs de cartells de la campanya “Vine a l’escola pública de Cornellà”.

Llegeix més:XIII Mostra de treballs de recerca de l'Ajuntament de Cornellà de Llobregat

Llegeix més:Els alumnes de 1r Batxillerat de Religió i de Dibuix Tècnic visiten la Sagrada Família

Estàs aquí:Inici > Noticies > ESO - Batxillerat > Coordinació