Els alumnes de ciències visiten l´IBEC

El passat dimarts 15 de novembre els alumnes de “Ciències per al món contemporani” de 1r de Batxillerat i de “Biologia i Geologia” de 4t d'ESO vam visitar l´Institut de Bioenginyeria de Catalunya (IBEC).

Durant la visita dos joves investigadors de l'IBEC especialitzats en la regeneració de teixits ens van explicar en què consisteix la seva recerca i també ens van explicar com actualment, mitjançant tècniques de bioenginyeria i de nanotecnologia, es poden generar teixits i òrgans a partir d'unes estructures anomenades “bastides cel·lulars”.

Els alumnes van poder fer una pràctica simulant el funcionament d´una impressora 3D de les que s´ utilitzen als laboratoris de l'IBEC i també van visitar els laboratoris on treballen els investigadors dels diferents grups de recerca de l'IBEC.

Sortida al Museu Agbar

Els dies 15 i 16 de novembre, en motiu de la Setmana de la Ciència, els alumnes de 3r d'ESO van anar al Museu AGBAR de les aigües. Els alumnes van fer el taller "Origen" a més d'una visita guiada pel museu.

TORNA LA CIÈNCIA A L'INSTITUT!

Si vols saber com són els planetes del sistema solar, què hi ha dins d'una cèl·lula, com són les partícules dels gasos o quants grams de sucre conté la llauna de refresc que t'has begut per esmorzar... No et pots perdre la 2a Setmana de la Ciència!!!!

Des del 28 de novembre fins al 9 de Desembre celebrarem la 2a Setmana de la Ciència a l´ Institut Esteve Terradas. Durant aquests dies s'exposaran els treballs que han fet els alumnes d'ESO i de Batxillerat i es realitzaran diferents activitats relacionades amb la Ciència. Si vols tenir més informació clica aquí.

L'institut es guardonat en el concurs "Violències 2.0"

El passat 27 d'octubre el nostre institut va ser guardonat per la tasca educativa en prevenció de les violències de gènere. Vam participar en un concurs, d'àmbit estatal, anonemat "Violències 2.0" organitzat per un grup investigador de la Universitat de Barcelona. Els premis aconseguits per l'Esteve Terradas van ser:

- Premi al Centre educatiu que més producció sobre el tema de les violències de gènere
- Premi a la millor producció grupal al Lip Dub " Marca un gol contra la violència de gènere"
- Nominació especial a la producció de les alumnes Naiara Calso i Luz Pérez i de l'alumne Daniel Ramirez de 4t d'ESO.

+info

Venda solidaria

El passat dia 4 de novembre, l’alumne Samira Boujouaran de 2n de Batxillerat va fer una venda de pastissos a l’hora del pati.

Aquesta venda consistia en la part del seu treball de recerca. El diners recaptats seran donats íntegrament a la ONG Proactive Open Arms.

Dia mundial contra el càncer de mama a l’Institut Esteve Terradas

Amb motiu del Dia Mundial contra el Càncer de Mama, el divendres 21 d'octubre, l'alumnat d'ESO i Batxillerat de l'Institut Esteve Terradas i Illa, amb l'ajuda i col·laboració de l'AMPA, han organitzat un acte de sensibilització i conscienciació sobre el càncer de mama.

Dia mundial contra el càncer de mama a l’Institut Esteve Terradas

L'acte ha consistit en fer un llaç humà de color rosa al pati, i en la lectura del següent manifest:

Llegeix més:Dia mundial contra el càncer de mama a l’Institut Esteve Terradas

La USEE us convida a un tastet

Al llarg del curs hem fet un bon viatge, hem realitzat moltes activitats i aquí podeu veure les del taller de cuina.

La USEE us convida a un tastet

Viatge fi de curs de 4rt d'ESO a Londres

L'alumnat de 4t d'ESO ha visitat Londres del 8 a l'11 de juny pel viatge de fi de curs.

WE HAD GREAT FUN!!

Hem visitat el British Museum, Natural History Museum, London Eye, hem fet un creuer pel riu, entre moltes d'altres activitats.

Viatge fi de curs de 4rt d'ESO a Londres

Cloenda de Batxillerat 2016

La divuitena promoció de batxillerat ha celebrat la cloenda del curs. Abans de presentar-se a les PAU o fer la inscripció en cicles, a la Sala d'Actes hi ha hagut la celebració que ha arreplegat alumnes, famílies, amics i professors.

Cloenda de Batxillerat 2016

Cloenda de la 2ª Promoció de Voluntariat Esteve Terradas

La tarda del 18 de maig vam celebrar l'acte de Cloenda de la 2ª Promoció de Voluntariat del centre a la biblioteca Joan Salvat Papasseït. A l'acte hi van assistir representants de l'Ajuntament, del CIJ Sanfeliu-Sant Ildefons, del Dept. d'Ensenyament i membres de l'equip directiu, així com les famílies i voluntaris d'aquest projecte.

Cloenda de la 2ª Promoció de Voluntariat Esteve Terradas

Després vam gaudir d'una gran festa de comiat, on tothom va celebrar la seva participació en aquest projecte.

Estàs aquí:Inici > Noticies > ESO - Batxillerat > Coordinació