XIII Mostra de treballs de recerca de l'Ajuntament de Cornellà de Llobregat

Dimarts, 8 d'abril. Lliurament dels premis de la XIII Mostra de Treballs de Recerca de l'Ajuntament de Cornellà de Llobregat.

Sis alumnes de Batxillerat de l’Esteve Terradas han participat enguany a la Mostra de Treballs de Recerca que organitza l'ajuntament i al Concurs de cartells de la campanya “Vine a l’escola pública de Cornellà”.

Llegeix més:XIII Mostra de treballs de recerca de l'Ajuntament de Cornellà de Llobregat

Llegeix més:Els alumnes de 1r Batxillerat de Religió i de Dibuix Tècnic visiten la Sagrada Família

Carnestoltes 2014: Guanyadores del concurs de disfresses.

Carnestoltes 2014: Guanyadores

El 1rE duu a terme el projecte "La maleta viatgera"

El 1rE ha dut a terme el projecte La maleta viatgera. Hi han descobert el plaer per la lectura i el valor del treball en equip. La trobada amb l’escriptor Jesús Ballaz va ser inoblidable i molt enriquidora. Tant és així que el proper curs a 2n volen repetir l’experiència.

el grup de 1rE amb l'escriptor Jesús Ballaz

Els nostres alumnes de 3r d'ESO visiten el Parlament de Catalunya

alumnes de 3r d'ESO al Parlament de Catalunya

Els nostres alumnes de 3r d'ESO visiten el Parlament de Catalunya el divendres dia 7 de febrer dins el marc de l'activitat "Fem una llei".

Els alumnes de 4t ESO participen a "La carta als reis"

carta als reis

Els alumnes de 4t ESO participen en l'activitat la carta als reis amb les Escoles de primària, Mediterrània i Sant Ildefons. El passat dimarts 17 de desembre han retornat les cartes als nens i nenes fent de patges reials.

carta als reis

Inaugurada l'exposició de Shoot 4 Change

El passat dissabte 23 de novembre es va inaugurar a Barcelona la exposició STORIES 4 CHANGE. Telling tales that need to be told. Dintre d'aquesta exposició, organitzada per la organització no governamental Shoot 4 Change, es troben exposats també els reportatges fotogràfics d’un grup d'alumnes que enguany estan cursant 4t d'ESO. I que el curs passat van participar en un taller de fotografia documental promogut i impartit per Shoot 4 Change.

STORIES 4 CHANGE. Telling tales that need to be told STORIES 4 CHANGE. Telling tales that need to be told

Llegeix més:Inaugurada l'exposició de Shoot 4 Change

3r de l'ESO: "Matí de Contes" a l'Escola Gaudí de Cornellà

Alumnes de 3r de l'ESO en la Diada de St.Jordi participen en un "matí de contes" a l'Escola Gaudí de Cornellà. Són exalumnes de l'Escola Gaudí, que al llarg de tot el matí del dia de St.Jordi han anat a explicar un conte als alumnes de P3, P5 i 1r i 2n de Primària.

Llegeix més:3r de l'ESO: "Matí de Contes" a l'Escola Gaudí de Cornellà

Lucinda Estruga, escriptora del grup d’autors de Cornellà, ens visita.

logo

El dimecres, dia 16 de gener, la Lucinda, escriptora que pertany al grup d’autors de Cornellà, va delectar-nos amb la lectura del seu relat sobre les inundacions de riu Llobregat que van tenir lloc l’any 1971.

El grup de nois i noies afortunats van ser els del grup 1r B de la ESO als quals els va entusiasmar la lectura pausada i amb una dicció excel·lent d’uns fets viscuts per la Lucinda en primera persona. D’altra banda, l’escriptora amb el seu entusiasme i vitalitat que la caracteritza els va animar a llegir i a escriure.

Lectura Lucinda 1      Lectura Lucinda 2

Sorteig: viatge fi de curs dels alumnes de 4t d'ESO

sorteos

Els alumnes de 4t d'ESO, per recollir diners pel viatge de fi de curs, fan un sorteig el dia 19 de desembre.

Els premis és podran cobrar a la secretaria del centre en l'horari habitual fins el dia 31 de gener de 2013

Estàs aquí:Inici > Noticies > ESO - Batxillerat > Coordinació