Guanyadors del concurs de St. Jordi

guanyadors del concurs de St. Jordi

Guanyadors/es de 4 de Eso del concurs de Sant Jordi organitzats pels departaments de Castellà, de Català i de Socials, juntament amb la Biblioteca Joan Salvat Papasseit.

Moltes felicitats a tots els premiats i a tots els que heu participat!!

Feliç Sant Jordi !

Participació de l'alumnat de l'Esteve a la XAJI: “Xarxa Activa de joventut per la igualtat”

Vídeo de les i els alumnes de la XAJI de l'INS Esteve Terrades, sobre Violències 2.0:

Vídeo resum de la 2ª Trobada de la XAJI, del passat 4 de març, al Citilab de Cornellà:

2n de Batxillerat visita Budapest

La setmana anterior a les vacances de Setmana Santa, els alumnes de 2n de Batxillerat del curs han fet de viatge de final d'etapa una visita a Budapest, la segona capital de l'antic Imperi Austrohongarès.

2n de Batxillerat visita Budapest

Els alumnes van visitar tant Buda com Pest, van fer un creuer pel Danubi i van passar una tarda al Balneari Szechenyi, entre altres activitats.

Ruta de la Guerra civil a Barcelona dels alumnes de Segon de Batxillerat

El passat mes de febrer, l' alumnat de Segon de Batxillerat va realitzar una ruta històrica pels punts més emblamàtics de la ciutat de Barcelona, per tal de rememorar els moments més significatius de la Guerra civil.

Exposició de treballs del dia de la dona treballadora

Els alumnes de Quart d' ESO i Segon de Batxillerat, han organitzat una exposició de murals pel 8 de març amb el títol de dones INVISIBLES i VISIBLES.

dones INVISIBLES i VISIBLES

S'han presentat uns 70 murals que han tingut com tema central, el reconeixement de les dones que han participat i participen en la vida cultural, econòmica,pòlítica,esportiva... i que moltes, la majoria de vegades, resten invisibles.

En aquesta exposició han participat 150 alumnes i els seus treballs es poden veure en el passadís de la primera planta.

Els alumnes de 3r ESO i 1r de batxillerat disfruten de tres magnífics dies d'esquí a la Cerdanya.

Han esquiat a les pistes d'esquí franceses de Les Angles i Fontroumeu. Per la majoria era la primera vegada que es posava uns esquís. I l'experiència ha esta gratificant.

Jornada de Portes Obertes ESO/Batxillerat

Concurs de Disfresses

Poster del Concurs de Disfresses

Els alumnes de la USEE han fet galetes de Nadal

Taller d’ Amazigh

Bandera Berber

El passat 11 de desembre 20 alumnes del nostre institut de 2n, 3r i 4rt d’ ESO van gaudir la conferència sobre llengua i cultura amazigues, que va impartir el professor Aziz Baha.

La llengua amaziga, amazigh o tamazight és un conjunt de parlars del nord d'Àfrica. La parlen uns 12 milions de persones, principalment al Marroc, però també a Burkina Faso i, a petites "illes", fins a Egipte. Al començament s'escrivia amb un alfabet (abjad) propi, el tifinagh, derivat de l'antic libipúnic, i conservat pels tuaregs.

Estàs aquí:Inici > Noticies > ESO - Batxillerat > Coordinació