Invitació a l'acte de cloenda de la primera promoció del Curs de Voluntariat

Els alumnes de 2n de Batxillerat viatgen a Berlin

Els alumnes de 2n de Batxillerat han fet el seu viatge de final d'estudis a Berlin. Hi van estar entre els dies 22 i 26 de març.

Concurs Fotografia Matemàtica a l'Esteve Terradas

cartell del concurs

1. Podrà participar al concurs tot l'alumnat de 1r i 2n d’ESO de l’INS Esteve Terradas.
  2. La temàtica del concurs és la fotografia matemàtica.
  3. Cada participant podrà presentar com a màxim 1 fotografia i posar-li un títol adient. No es permet el retoc digital.
    Un exemple del que s’ha d’enviar és:
                                    Octàgon i Cerle
                                     "Octàgon i Cercle"
  4. Les fotografies podran ser en color o en blanc i negre.
  5. Les fotografies es podran enviar al correu Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.  fins al dia 21 d'abril de 2015.
    Cada arxiu podrà tenir un pes màxim de 5 MB i només podrà ser presentat en format JPG.
  6. Premis per a cada curs participant:
    • Primer premi: val regal per valor de 30 euros
    • Segon premi: val regal per valor de 20 euros
    A més, es triaran les 3 millors fotografies de cada curs per enviar al concurs de Fotografia Matemàtica de l’ABEAM.
  7. Jurat
    El jurat podrà declarar desert el concurs, total o parcialment. El veredicte del jurat serà inapel·lable i definitiu.
  8. Acceptació i garanties
    La participació en aquest concurs implica l'acceptació sense excepcions de les bases que el regeixen i de la resolució i veredicte que pugui assolir el jurat. Els concursants garanteixen que són els autors i únics titulars dels drets de les fotografies, que son inèdites i originals, i que s'han realitzat dins el termini establert. Els concursants eximeixen als organitzadors en qualsevol responsabilitat davant de tercers que poguessin reclamar.

Els alumnes de 1er d'ESO participen a la festa del riu

El passat 20 de març als alumnes de 1r d'ESO E van participar a la segona Festa del Riu que, amb motiu del Dia Mundial de l'Aigua, organitzaren els ajuntaments de Cornellà i de l'Hospitalet del Llobregat i la Xarxa d´ Escoles Sostenibles (XESC). L'alumnat de 1r d´ ESO E es va dirigir al riu Llobregat on van fer de “Detectius de riu” ja que van descobrir l'entorn, van identificar les parts del riu i també les espècies vegetals que hi habiten i van conèixer de primera mà com és el procés de recuperació d'una bassa per a amfibis.

Els alumnes de 1er d'ESO participen a la festa del riu

Aprofitant que aquell dia hi havia l'eclipsi solar varen poder observar-lo, malgrat els núvols, gràcies a l'utilització de material especial.

Els alumnes de quart d'ESO realitzen una experiència de treball a les classes d'Història a través de documents històrics primaris

Per segon any, el Departament de C. Socials ha realitzat amb els alumnes de Quart d'ESO, el desenvolupament d'una Unitat didàctica a través de fonts documentals primàries.

El treball que s'ha realitzat se centra a descobrir les arrels del feixisme arreu del món utilitzant documents primaris. El treball que s'ha realitzat ha estat tutoritzat també amb professorat de la Universitat de Barcelona que han treballat conjuntament amb el Centre per tal d'incorporar a les programacions del centre, noves metodologies de treball més atractives i innovadores.

Els grups de segon de Batxillerat fan una visita guiada a Barcelona sobre la Guerra civil i el Palau de la Música

El passat més de febrer, els grups de Segon de Batxillerat van fer una visita guiada per la Barcelona de la Guerra civil. Es va poder visualitzar i comentar els punts i fets més significatius de la Guerra civil, especialment aquells que expliquen com es va viure la guerra des de la rereguarda.

També es va fer una visita comentada a l'edifici del Palau de la Música pels alumnes que fan Història de l'Art.

Els Castellers de Cornellà són un magnífic exemple de com la suma de gent de totes les edats, sexe, origen i religió, ha permés carregar i descarregar centenars de castells des de la seva fundació al 1991. L'activitat va agradar tant que alguns alumnes van assistir a l'assaig de divendres nit.

Llegeix més:Els alumnes de 1 ESO van al local d'assaig dels Castellers de Cornellà en el marc del dia de la dona

Els alumnes de 1r Batxillerat de Religió i de Dibuix Tècnic han visitat la Sagrada Família

Els alumnes de 1r Batxillerat de Religió i de Dibuix Tècnic visiten la Sagrada Família

L'alumnat de 3r ESO visita el Parlament de Catalunya

Els alumnes de 1r de batxillerat disfruten de tres dies d'esquí a la Cerdanya.

Els alumnes de 1r de batxillerat hem disfrutat de tres magnífics dies d'esquí a la Cerdanya.

Els alumnes de 1r de batxillerat disfruten de tres dies d'esquí a la Cerdanya.

Llegeix més:Els alumnes de 1r de batxillerat disfruten de tres dies d'esquí a la Cerdanya.

Estàs aquí:Inici > Noticies > ESO - Batxillerat > Coordinació